GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Köpte en "Gott och blandat" godis påse härom'dan, Skit gott, men sedan när jag tog min andra bit godis så kännde jag en fruktansvärd smak, Laktris Laktris är speciell, det måste jag erkänna. Den smakar på ett speciells sätt, Rent vidrigt Det är inte bara vidrigt utan orättvist också!!, På paketen så ser man en röd godisbit, två gula, två oranga, två gröna och sedan Fyra svarta godisbitar (laktris) Varför? Varför måte det vara på det här sättet? Det finns juh nog med äckel päckel i "salt och blandat" :'( ... Bildbevis: http://www.malacoleaf.com/files/images/products/malaco/gott_blandat_stora%20copy.gif Tycker ni inte också att det är orättvist för alla som hatar laktris? :'( Borde göra en ny produkt; Gott och blandat: Utan laktris? Vad tycker ni? Bort med den!!¨ den e så jobbig man tvingar sej alltid o äta den i slutet för det e de enda som e kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joolajeppe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Aa ja håller med lakrits hör inte hemma i gott o blandat påsen Ja tycker dom ska ta bort den totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej usch bort med skiten, dom tvingar man bara i sig i slutet för att det är godis det med... Dom borde skapa en ny påse, Laktris och... tja Lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker lakrisen borde stanna i påsen, det är ju lakritsen som e det goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag brukar tvinga i mig det andra först i dom påsarna för att få äta det goda(lakrits) sist. Eller så käkar jag all lakrits och lite annat och sen frågar jag nån annan, "Vill du ha?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag brukar tvinga i mig det andra först i dom påsarna för att få äta det goda(lakrits) sist. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Schluuuta vajjna nu, köp "Frukt & Blandat" istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Schluuuta vajjna nu, köp "Frukt & Blandat" istället då. Håller med till 100%! Redigerad 22 juni, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur kan du vilja ha bort lakrits. Är ju den godaste godisen i Gott och blandat. Tål du den inte så köpa lösgodis då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dö åt helvete med lakris! Har aldrig gillat det och kommer aldrig göra det heller. De enda glassarna jag inte gillar är dom med lakris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Schluuuta vajjna nu, köp "Frukt & Blandat" istället då. Men i frukt och blandat är det andra sorters godis än dom i gott o blandat (dom som inte e lakrits alltså) vi vill ha blandat godisen utan lakrits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag slår vad om att alla ni som hatar lakrits aldrig blev bjudna på det som barn. "Nej, inte ska du väl ge lakrits till lille Olle, det brukar barn inte tycka om". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag slår vad om att alla ni som hatar lakrits aldrig blev bjudna på det som barn. "Nej, inte ska du väl ge lakrits till lille Olle, det brukar barn inte tycka om". Klart jag ätit lakris när jag var liten, ända sen dess har jag avskytt lakris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lakrits är så förbannat gott. Ouch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bort med skitne. i övrigt smakar allt i gott å blandat skit. äckligt godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Om lakrits ska bort är det ju varken Gott eller blandat. Det är ju ingen komplett samling utan lakrits *mums*. Å då får man döpa om den till Oblandat & Oblandat. för annars är det ju bara frukt, å försvinner lakrits, kan man stryka Gott.. Jag är helt på Cortez sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Känn er smekta ni som inte vill ha lakrits i Gott & Blandat. Det är ju för fan lakritsen som gör att alla röda, gröna och gula bitarna blir så goda. Och lakrits är fan godast av alla bitar i påsen. Speciellt saltlakritsen! Tacka vet jag Djungelvrål.. Fy fan vad gott!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men i frukt och blandat är det andra sorters godis än dom i gott o blandat (dom som inte e lakrits alltså) vi vill ha blandat godisen utan lakrits... Boo-fucking-hoo, vad petig man får vara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 ..passar det inte så ät det inte. sluta sitta här och gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Köpte en "Gott och blandat" godis påse härom'dan, Skit gott, men sedan när jag tog min andra bit godis så kännde jag en fruktansvärd smak, Laktris Laktris är speciell, det måste jag erkänna. Den smakar på ett speciells sätt, Rent vidrigt Det är inte bara vidrigt utan orättvist också!!, På paketen så ser man en röd godisbit, två gula, två oranga, två gröna och sedan Fyra svarta godisbitar (laktris) Varför? Varför måte det vara på det här sättet? Det finns juh nog med äckel päckel i "salt och blandat" :'( ... Bildbevis: http://www.malacoleaf.com/files/images/products/malaco/gott_blandat_stora%20copy.gif Tycker ni inte också att det är orättvist för alla som hatar laktris? :'( Borde göra en ny produkt; Gott och blandat: Utan laktris? Vad tycker ni? Kanske för att lakrits är godast i hela påsen?? eller kanske för att det e flest?? Som ngn sa köp frukt & blandat (egentligen heter den väl friskt &blandat men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts