Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jo det har det Jo men då borde de ju inte vara nån överaskning iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men har inte lakrits alltid funnits i Gott och blandat? Inte vet jag... ...Malaco, Gott & blandat lanserades i Sverige 1979... Källa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Köpte en "Gott och blandat" godis påse härom'dan, Skit gott, men sedan när jag tog min andra bit godis så kännde jag en fruktansvärd smak, Laktris Laktris är speciell, det måste jag erkänna. Den smakar på ett speciells sätt, Rent vidrigt Det är inte bara vidrigt utan orättvist också!!, På paketen så ser man en röd godisbit, två gula, två oranga, två gröna och sedan Fyra svarta godisbitar (laktris) Varför? Varför måte det vara på det här sättet? Det finns juh nog med äckel päckel i "salt och blandat" :'( ... Tycker ni inte också att det är orättvist för alla som hatar laktris? :'( Borde göra en ny produkt; Gott och blandat: Utan laktris? Vad tycker ni? Lakrits är ju gott ju. Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inte vet jag... ...Malaco, Gott & blandat lanserades i Sverige 1979... Källa... Har du aldrig ätit Gott och blandat eller ?? Alla svarta bitar är väl lakrits.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Mmm...lakrits. Salta katten Sånna där lakritsstänger som man finner i lösgodislådorna Mer lakrits, och blod. Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lakrits är ju fan gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gillar lakritsen i GoB speciellt dom där som är formade som katter. Mm. Dom liknar Pelle Svanslös lite Gulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Bjud på ett leende hörru. Var tvungen att säga det Vag tycker det borde finnas ett Rött & Blandat Redigerad 22 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Håller fulständigt med, eller iaf att det inte vore så många som det är nu... NU får man ju skänka bort halva påsen till nån som gillar lakrits. Ja! Fy faen! Vad tycker ni om att man ser 4 st lakrits bitar på påsen då? :'( Edit: CombatCraft90: Hur fan läste du mina tankar? --------------------------------- Det finns dok en possetiv sida... Man "sänka" bort lakritsen till lakrits älskskande brudar... Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja! Fy faen! Vad tycker ni om att man ser 4 st lakrits bitar på påsen då? :'( Edit: CombatCraft90: Hur fan läste du mina tankar? --------------------------------- Det finns dok en possetiv sida... Man "sänka" bort lakritsen till lakrits älskskande brudar... Vänder du dig mot mörkhyade då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker att dem där lakrits-"rullarna" med små hål i smakar skit! NER MED SÖTLAKRITS!!! Men saltlakrits figurerna såsom dem där salta katterna och hundarna, dem är goa! Men håller med...lakritsen kan hålla sig till salt och blandat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vänder du dig mot mörkhyade då eller? Varför skulle han de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vänder du dig mot mörkhyade då eller? Neej! lakritsen kan hålla sig till salt och blandat! Jaa!! Äre nån som har telefon nummret eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) .ingen aning Redigerad 22 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Blandat är bäst så länge det gäller godis! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Usch o blä för lakrits, lika gärna sitta och tugga på småsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Muahahahahahah! Hittade Telefon nummret!!! Tel: + 46 (0)40 32 42 00 Ska ringa och klaga imorn.... ----------------------------------------------------------------------------------------------------Gaaah'!!11 Jag är så grym!!!( ) Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hälsa från mig. Jag hatar också lakrits. Jag får en Gott & Blandat av min morsa, men hälften av påsen får hon eftersom att halva påsen innehåller lakrits som inte jag klarar av så du får jag ge det till henne. Redigerad 22 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Muahahahahahah! Hittade Telefon nummret!!! Tel: + 46 (0)40 32 42 00 Ska ringa och klaga imorn.... ----------------------------------------------------------------------------------------------------Gaaah'!!11 Jag är så grym!!!( ) De värkar som du får hälsa från halva gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hälsa från mig. Jag hatar också lakrits. Jag får en Gott & Blandat av min morsa, men hälften av påsen får hon eftersom att halva påsen innehåller lakrits som inte jag klarar av så du får jag ge det till henne. Suck, Detta är brutalt! Vi kunde lika gärna skulle slänga ut de 9 kronor ( om påsen kostar 18 kr) i brunnen utan för konsum/statoil om begära halva påsen så får dom behålla skiten.. Kan du också ringa? T-Ryder; Tror du dom gör "Gott och blandat utan lakris" Bara för att 1 ringer och klagar? Ensamm är stark... Pokemon Rulz! Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts