Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Köpte en "Gott och blandat" godis påse härom'dan, Skit gott, men sedan när jag tog min andra bit godis så kännde jag en fruktansvärd smak, Laktris Laktris är speciell, det måste jag erkänna. Den smakar på ett speciells sätt, Rent vidrigt Det är inte bara vidrigt utan orättvist också!!, På paketen så ser man en röd godisbit, två gula, två oranga, två gröna och sedan Fyra svarta godisbitar (laktris) Varför? Varför måte det vara på det här sättet? Det finns juh nog med äckel päckel i "salt och blandat" :'( ... Bildbevis: http://www.malacoleaf.com/files/images/products/malaco/gott_blandat_stora%20copy.gif Tycker ni inte också att det är orättvist för alla som hatar laktris? :'( Borde göra en ny produkt; Gott och blandat: Utan laktris? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Finns det inte en "Syrligt och Blandat"? Lakrits är ju goast ju =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .har inte jättemycket emot laktris men en påse gott o blandat hade helt klart varit godare utan lakrits.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ner med lakris!!! Gott och blandat utan lakris hade varit en drömm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ursäkta att jag går off-topic nu men jag tycker att det är trevligt att man kan prata om nästan vad som helst här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .nepp.. förstår inte varför det ska bort.. Gott & Blandat med lakrits.. annars inget Gott & Blandat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Finns det inte en "Syrligt och Blandat"? Lakrits är ju goast ju =P [*Tvångstankar* ] Men jag vill ju köpa "Gott och Blandat" , det är godare på nå't sätt! [/*Tvångstankar* ] Finns det inget telefon nummer man kan ringa och klaga? :'( Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ursäkta att jag går off-topic nu men jag tycker att det är trevligt att man kan prata om nästan vad som helst här . Hehe. Jo det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 ..jag tycker att det är gott med lakrits. trevlig omväxling när man bara har ätit en massa sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gillar lakritsen i GoB speciellt dom där som är formade som katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fy vad rasistiska ni är ! Vadå BARA FÖR DET ÄR SVART VA !!?!??!?!!?! JÄVLA RASSAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Finns det inget telefon nummer man kan ringa och klaga? Tror du dom gör "Gott och blandat utan lakris" Bara för att 1 ringer och klagar? @ Frenzy jag gillar inte vitkål men har inget emot vita (= Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Plockar alltid bort lakritset först det smakar vidrigt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fy vad rasistiska ni är ! Vadå BARA FÖR DET ÄR SVART VA !!?!??!?!!?! JÄVLA RASSAR! HAHAHAHAHAHAHAHAH! DÄR SATT DEN!! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men har inte lakrits alltid funnits i Gott och blandat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men har inte lakrits alltid funnits i Gott och blandat? Jo det har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gott och blandat För de som inte gillar det finns ju alternativ. Dessutom så ska ju godispåsen täckafelra tuesn människor lust för godis, då får ju lite "skit" slängas i. Jag älskar lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lakritsen är ju god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Usch, jag hatar lakrits! Förstår ärligt talat inte hur man kan tycka om den! Det är ju så obneskrivlit... VIDRIGT! USCH! FY F*N! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Håller fulständigt med, eller iaf att det inte vore så många som det är nu... NU får man ju skänka bort halva påsen till nån som gillar lakrits. BTW lakrits kan vara gott ibland, men då bara om det är 100% lakrits, det finns att köpa i små burkar lite här o var, det är faktiskt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts