gizmo91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej jag tänkte göra en flash film och undrar vilket som är det enklaste och bästa programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej jag tänkte göra en flash film och undrar vilket som är det enklaste och bästa programmet? Flash MX 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har testat det men tyckte det var väldigt svårt finns det inget annat enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Inte om du ska göra filmer! EDIT: Ja, det FINNS ju program, men dom är så dåliga att dom inte borde existera! Iallafall de som jag har försökt mig på! Redigerad 22 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Inte om du ska göra filmer! EDIT: Ja, det FINNS ju program, men dom är så dåliga att dom inte borde existera! Iallafall de som jag har försökt mig på! Vilka är dom programmen då ? Jag kan iallafall testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilka är dom programmen då ? Jag kan iallafall testa Kommer ärligt talat inte ihåg namnen, men testa dig fram på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Flash MX 2004 Önskar jag kunde förstå mig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har testat det men tyckte det var väldigt svårt finns det inget annat enklare? Vet inte ens om det finns andra program där man kan göra flash-filmer.. Men Flash MX eller MX 2004 är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 När jag börjar gymnasiet efter sommaren så får man lära sig gör filmer o hemmsidor med flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som kan tipsa om en bra (svensk är inget krav men +) tutorial (guide) till att göra en film? ops bara en snabb film så man sen kan gå vidare sj och pyssla lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som kan tipsa om en bra (svensk är inget krav men +) tutorial (guide) till att göra en film? ops bara en snabb film så man sen kan gå vidare sj och pyssla lite. Www.webbdesignskolan.com där finns lite guider Ärligt talat om MX 2004: FÖrsta gången när jag öppna upp de programet så fattade jag heller inte ett SMACK men jag testade mig fram och fick till slut fram det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Tack så mycket..... men jag fattar inget fortfarande...idiot förklara mig inte nu men när man läste dem där guiderna så skrev dem typ gör 5 sånna men dem sa inte hur man gör sånna osv. Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts