Jump to content

Hjälp!

Share

Recommended Posts

Ja, så här är det.. Jag har ju inte fult i respekt (Mindre än halva ^_^ ) , man får ju mkt respekt när man tar över territorier men jag har just kommit till nån landsbygd ( typ baland eller nåt liknande), den efter Los Santos.. mm... men när jag tänkte åka tillbaka och ta över lite territorier så var dom borta :'( är dom borta för evigt? för jag vill ju ha mer respekt.. kommer man kunna känna mkt respekt på landsbygden (efter Los Santos) ? för man får ju inte så mkt respekt när man klarar uppdragen.

Och finns det nåt gym på "landsbygden" ? hittar typ inget gym där alls?? ^_^

och sista frågan gör det nåt om man inte har sprayat över alla "spray-ställen", och tagit alla grejjer o sånt?! man kan väl åka tillbaka och göra dom små uppdragen?

Nee, nu är det sista frågan... var kommer man efter """""lands bygden"""" ( ^_^ ) och tar det lång tid att klara ut landsbygden (börjar bli tjatit med landsbygden---- Landsbygden = efter Los Santos)) ??

Tacksam för svar -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, så här är det.. Jag har ju inte fult i respekt (Mindre än halva :o ) , man får ju mkt respekt när man tar över territorier men jag har just kommit till nån landsbygd ( typ baland eller nåt liknande), den efter Los Santos.. mm... men när jag tänkte åka tillbaka och ta över lite territorier så var dom borta :'( är dom borta för evigt? för jag vill ju ha mer respekt.. kommer man kunna känna mkt respekt på landsbygden (efter Los Santos) ? för man får ju inte så mkt respekt när man klarar uppdragen.

Och finns det nåt gym på "landsbygden" ? hittar typ inget gym där alls?? -_-

och sista frågan gör det nåt om man inte har sprayat över alla "spray-ställen", och tagit alla grejjer o sånt?! man kan väl åka tillbaka och göra dom små uppdragen?

Nee, nu är det sista frågan... var kommer man efter """""lands bygden"""" ( ^_^ ) och tar det lång tid att klara ut landsbygden (börjar bli tjatit med landsbygden---- Landsbygden = efter Los Santos)) ??

Tacksam för svar ^_^

Spoiler!! ^_^

Du kommer kunna ta över territorier lite senare i spelet....

Respekten behöver du inte oroa dig för, det kommer.

Nej det finns inget gym i landsbygden.

San Fierro är nästa stad, där finns den ökända bilskolan...

Ja du kan T.ex spraya tags och göra andra sidemissions i Los Santos(Du kan ju fortfarande vara där, men mitt tips är att fortsätta med uppdragen på landsbygden).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inte hängt med i historian? Bror din är i finkan och Smok och Ryder har gått bakom ryggen på dig. Vem ska hjälpa dig i Los Santos?

Gör bara uppdragen som poppar upp så löser sig allt!

Och nej du får vänta med att träna tills du kommer till San Fierro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor