superboppe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har ett problem! när jag sparade vid flygfältet och nästa gång startade spelet så rammlar min gubbe bara genom marken hela tiden :'( jag vet inte vad jag ska göra. hjälp snälllllla!!! :'( jag vet inte om det finns fler sådana här topics för jag har inte orkat kolla. hjälp om ni kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ramlar han genom marken direkt när spelet startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superboppe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja och sen kommer han upp till marken igen och sen ramlar han igen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Konstigt! om du har jettpack kanske du kan flyga ifrån det stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superboppe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag försökte spawna en men det händer ingenting. cj bara skriker saker som ooshit och fuck. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag kanske kan komma ut från det om du skickar en save fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superboppe Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej det behövs inte. jag skrev in sjävlmord och sen vaknade jag som vanligt på sjukhuset. men tusen tack ändå. ni kan låsa denna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts