Guest CombatCraft90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Blev lite arg när jag såg den, "Smämst med spelet". Lönt att diskutera dåliga saker när man kan diskutera de bra sakerna! Jag börjar, det är riktigt gött att det finns landsvägar/landliv älskar det så grymt mycket när man kommer flygande i en Freeway... En anna sak är också att det var någon som klagade på att det var för "The Sims" aktigt. F@n vad trisst om man inte hadde kunnat byta kläder, klippa, äta, eller gymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Blev lite arg när jag såg den, "Smämst med spelet". Lönt att diskutera dåliga saker när man kan diskutera de bra sakerna! Jag börjar, det är riktigt gött att det finns landsvägar/landliv älskar det så grymt mycket när man kommer flygande i en Freeway... En anna sak är också att det var någon som klagade på att det var för "The Sims" aktigt. F@n vad trisst om man inte hadde kunnat byta kläder, klippa, äta, eller gymma. Friheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Friheten. Wöörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Wöörd Wöööööööörd på dig som wööööördar han =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Motorcyklarna, motorvägarna och den stora staten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Storheten och friheten! (Btw freeway går ju inte att köra med, svänger ju inte - plöjer dock bra ) Redigerad 22 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Cyklar Stor värld Fin värld inbrott i hus Smartare livvakter Skolor "ex bil skola" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Själv gillar jag: Alla 2-Player funktioner Alla Arcade spel Klippa håret är kul Köpa kläder är också kul Gå och äta är också kul Spela basket är kul Dansa är kul T över gängområden är kul Gambling och annat är också kul Modda bila är kul Gå på date med flickvänner är kul Triathlon är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Triathlon är kul Wtddf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gillar dom flesta buggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Styla bilar e klart bäst görhäftigt o glida om alla me nos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Grejen med spelet är verkligen: Gör vad fan du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joolajeppe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker de e grymmt kul o åka runt me bil å gö så den sprängs Men de finns ju många självklarheter med de spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det roligaste är klart att bara åka rundt med motorcykel och hoppar i varje hopp du hittar..FCR900 är roligast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Grejen med spelet är verkligen: Gör vad fan du vill. Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Friheten. Finns inget mer att säga förutom att detta tar i princip aldrig slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Spelkänslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csmaster Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag tycker det är kul o gå runt o döda alla man ser med colt m4 a1 spec snutarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts