T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Ta med en kamera/Sniper in i Zeros och somma in hyllorna. Där står det massa"Vice city" spel. Jag har tyvär ingen bild just nu Så ni kan ju gärna ta en bild och posta här sedan Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ta med en kamera/Sniper in i Zeros och somma in hyllorna. Där står det massa"Vice city" spel. Jag har tyvär ingen bild just nu Så ni kan ju gärna ta en bild och posta här sedan Gammalt. Det finns Tommy och Lance som figurer och Piggsy och huvudkaraktären från Manhunt (Glömt namnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gammalt. Det finns Tommy och Lance som figurer och Piggsy och huvudkaraktären från Manhunt (Glömt namnet) Fean=) Aja jag har ochså vetat det länge men jag ble meddlem för inte så länge sedan=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En annan kul grej är när man har klarat alla uppdrag så kan man köra ett annat som heter Beefy Baron. När man startar planet så kör man det bara enkelt ner i havet med det. Efter det så får ni själva se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Fean=) Aja jag har ochså vetat det länge men jag ble meddlem för inte så länge sedan=) Jasså, okej Välkommen Redigerad 22 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En annan kul grej är när man har klarat alla uppdrag så kan man köra ett annat som heter Beefy Baron. När man startar planet så kör man det bara enkelt ner i havet med det. Efter det så får ni själva se vad som händer. Ska testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fean=) Aja jag har ochså vetat det länge men jag ble meddlem för inte så länge sedan=) 27e mars var igår om jag inte minns fel ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 27e mars var igår om jag inte minns fel ;O När man har varit här i bara tre månader är man väll ganska"Ny" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En annan kul grej är när man har klarat alla uppdrag så kan man köra ett annat som heter Beefy Baron. När man startar planet så kör man det bara enkelt ner i havet med det. Efter det så får ni själva se vad som händer. Vad händer? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad händer när man åker i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad händer när man åker i vattnet? Flygplanet går sönder och det står Mission Failed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ähh T-Ryder skulle testa så han får väl berätta sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ähh T-Ryder skulle testa så han får väl berätta sen. Varför kan inte du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför kan inte du Därför spänningen sjunker till botten, det är ju meningen att ni ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag är bara på san fierro så jag kan inte testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag är bara på san fierro så jag kan inte testa Nej men då får du testa snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag testade..Först blir skärmen helt grå sen loadar det en stund och efter det så står det: Mission Failed, Sedan kommer man tillbaka in i Zeros affär Händer inte mer //Märks det att jag är trött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Där fick ni svaret.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Där fick ni svaret.... Men vafan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men vafan.... Lurad som en pannkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts