Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: Peter Stewie är också kul men gillar Peters humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: The evil monkey in the closet (Annan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Null vote: Har inte sett Family Guy, vet dock vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stewie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hm undras när säsong 4 kommer på DVD. Längtar . Har ju redan säsong 1-3, vilket var ett jäkla bra köp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hm undras när säsong 4 kommer på DVD. Längtar . Har ju redan säsong 1-3, vilket var ett jäkla bra köp . Finns dom att köpa någonstans med svensk text?? OT: Valde Stewie. Grymmare unge existerar ju inte. Men även Quagmire e het...BAM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Hm undras när säsong 4 kommer på DVD. Några månader efter att dom sänt klart det på amerikansk TV. Vet inte när säsong 4 slutar och när säsong 5 börjar. Finns dom att köpa någonstans med svensk text?? Jao, på bl.a. www.discshop.se Edit: Nehe det var import. Mystiskt, hade precis för mig... Redigerad 24 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad heter hunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad heter hunden? Brian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Brian Då röstar jag på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jao, på bl.a. www.discshop.se Edit: Nehe det var import. Mystiskt, hade precis för mig... Så det finns alltså inte?! Aja, jag är ju riktigt het på engelska så jag får väl beställa import ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jao, på bl.a. www.discshop.se Edit: Nehe det var import. Mystiskt, hade precis för mig... Jo.. köpte min därifrån.. lite störande.. men igentligen är det bättre utan text BTW, varför slutade du med din blåa text? Vet att det var ett bra tag sen men.. du har ju nästan alltid haft din blåa text.. förrutom några posts i början.. :'( Redigerad 24 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Så det finns alltså inte?! Nej, det gör nog inte det. Btw, den här utgåvan är bäst. Det är mitt finaste föremål i DVD-hyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej, det gör nog inte det. Btw, den här utgåvan är bäst. Det är mitt finaste föremål i DVD-hyllan Det är den jag har tänkt köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej, det gör nog inte det. Btw, den här utgåvan är bäst. Det är mitt finaste föremål i DVD-hyllan Min med.. Top 3 1.Family Guy 2. Band of Brothers 3.Alla Killing Gänget filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Null vote: Den här serien borde ha förblivit nedlagd till förmån för en tredje sesong Dark Angel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Officiella uppgifter från FOX angående FG filmen: Fox has officially announced the direct-to-DVD title Family Guy Presents Stewie Griffin: The Untold Story Unrated. In this exclusive 83 minute DVD premiere, featuring brand new, never before seen content, Stewie, the maniacal baby genius, is distracted from his plans for world domination when he sees a man who looks just like him on television. Convinced that this man must be his real father (after all, how could he possibly share genetic material with the dimwitted Peter?), Stewie sets off on a cross-country road trip to find him. But his incredible journey leads him to discoveries far more vile and shocking that anything found in his diaper. The DVD, which will be released on September 27, will retail for $29.98 US, or $41.98 CAN. Check out these bonus features! Alternate "Unrated" Audio Track Full Screen Feature Audio Commentary (participants to be decided) "Making of" Featurette Animatic Comparison Family Guy Season 4 Preview American Dad DVD Preview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vote: Stewie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts