Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det fanns ju en Simpsonspoll så... Tycker det är svårt att välja. Antingen Stewie eller Peter. Jag återkommer. Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Quagmire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hehe, tänkte faktiskt starta en sån här tråd... ...angående själva voteringen - jag har väldigt svårt att bestämma mig, tihi: står nog mellan Brian, Peter, Quagmire och Stewie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Peter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag valde Stewie för övrigt. Gillar både hans "världsdominans och döda Lois" fas och hans nuvarande garderobsbögs fas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Är inte så insatt i namnen. tittar mest och skrattar. men Peter, Stweie eller hunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Röstade på Quagmire... Bara för att xsteem gjorde det^^ Vem nu det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Stewie så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Stewie.. finns det något annat val? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Stewie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 ...rösten faller på Stewie, mycket pga av hans, som funnylin sade, garderobbögsfas. Verkligen kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: Peter. Bonnie: Somebody save him, he can't swim! Peter: Oh, he's not even kicking. Kick Joe, kick. Lois: Peter, he's a paraplegic! Peter: That doesn't mean he can't hear. Kick Joe, kick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote Quagmire. En annan favorit är ju såklart killen som sa "He's a phony!" i avsnittet där Peter låtsas spela piano i en leksaksaffär =D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote Quagmire. En annan favorit är ju såklart killen som sa "He's a phony!" i avsnittet där Peter låtsas spela piano i en leksaksaffär =D. Haha, just det. Följer efter i hela avsnitten och skriker "He's a phony", jävligt bra. Pedofilen är skön också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En annan favorit är ju såklart killen som sa "He's a phony!" i avsnittet där Peter låtsas spela piano i en leksaksaffär =D. Haha, hur skön snubbe som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Peter ! Förresten... Varför slutade programet på Ztv klockan halv nio ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Förresten... Varför slutade programet på Ztv klockan halv nio ? :'( Dom har väl sänt s. 1-3 ganska mycket nu, så dom vill väl sända något fräschare (och så sänder dom Drew Carrey ) När säsong fyra väl kommer på svensk TV kommer ni inte bli besvikna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 När säsong fyra väl kommer på svensk TV kommer ni inte bli besvikna! Men när kommer den då ? Erkänn... Du vet inte... Muwhahahahahaha ! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Men när kommer den då ? Erkänn... Du vet inte... Muwhahahahahaha ! =D Jag har ingen jävla aning (erkännande), vet inte ens om ZTV har det inköpt. Edit: En annan skön karaktär (som jag glömt bort vad han heter) "It's gon' rain" Redigerad 23 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har ingen jävla aning (erkännande), vet inte ens om ZTV har det inköpt. Jaha.... Muwhahahahaha ! Du visste inte ETT JÄVLA I HELVETETS JÄVLA SKIT OM DET ! HAHAHHHAAAHAHAAA! Haha... Nu överdrev jag nog lite.... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts