Wild_hawk Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Det är dom inte alls nästan alla uppdrag på mafia är nästan lika dana!! i gta vc då är det olika sorters uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 nästan alla uppdrag på mafia är nästan lika dana!! i gta vc då är det olika sorters uppdrag! Tycker uppdragen är varierande i Mafia, dock är det för kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Men på mafia så är det lite valmöjligeheter som när man ska döda frank, inte fan får man välja om man vill döda frank eller skicka dom till Eu,, dåligt.. jag ville döda frank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag ville inte döda FRANK... Mafia har olika uppdrag t.ex Råna dokument utan att nån märker...vara på en bot och skjuta en man...leka arbetare och stjäla lite diamanter...och så skjuta folk Men jag har inte spelat VC utan väntar på PC-versionen så ag kan inte säga vilken såm är bäst men Mafia har en skit bra story iaf (bättre än gta3 med stor marginal) och 2:an ska komma...så sa de iaf i en intervju...fast nu håller de på med vietcong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Domkanske gör en där Tommys dotter e med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Med tanke på att man dör är på grund utav att man INTE dödade Frank och Horan. Så det är inte så konstigt att man inte får välja där. Både tg och mafia har bättre story är gta serien Så... det ska alltså komma en tvåa? Ja... då blir jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts