Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Om det kommer en 2'a så tycker jag att dom borde härma gta vc mycket mer! Mafia e ju underbart men alldeles för lite valmöjligheter! ps vet någon om det kommer en 2'a`+?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 De kanske gör en uppföljare med 50-tals miljö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 De kanske gör en uppföljare med 50-tals miljö... Hoppas det, verkligen! Då kommer äntligen AK-47:an vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hoppas det, verkligen! Då kommer äntligen AK-47:an vara med! AK? Gillar du det vapnet? Jag tycker inte att Ak är ett så snyggt vapen. M4 är ett snyggt vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 AK? Gillar du det vapnet? Jag tycker inte att Ak är ett så snyggt vapen. M4 är ett snyggt vapen M4 är snygg men den kommer ju inte vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Neeeeeeeeeeee det ska va thompson!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Neeeeeeeeeeee det ska va thompson!! Thompson är ju ful som en... ja, jag vet inte!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 skälvklart att dom kommer gjöra en 2a av mafia! spelet är ju jätte populärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 dom kan inte görat med tommy ellafal för an dör i slut filmen så den kommer nog ingen 2:a med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Thompson är ju skitcool ju, finns det nåt mer maskingevär i Mafia förutom Thompson? Bild på Thompson Tommy dör väl inte? Då kan man ju inte fortsätta spela!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Thompson är ju skitcool ju, finns det nåt mer maskingevär i Mafia förutom Thompson? Bild på Thompson Tommy dör väl inte? Då kan man ju inte fortsätta spela!! Thomsen är ju skit snygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 han dör när man klart spelet man får se en film när dom sjkuter homom när han är 60år nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 han dör när man klart spelet man får se en film när dom sjkuter homom när han är 60år nånting Du kunde skrivit en Spoilervarning... Men jag vet, jag grät nästan när de skjöt honom. Han var liksom min vän på nåt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Neeeeeeeeeeee det ska va thompson!! thompson e ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jo den e skit skönt att peppra polisen med!!!!!!! det finns annat forum med BARA mafia snack i adress: Mafias officel hemsida med ett SKI*T bra forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Du kunde skrivit en Spoilervarning... Men jag vet, jag grät nästan när de skjöt honom. Han var liksom min vän på nåt sätt! ok men jag tänkte inte pått..............Tommy var ju skit tuff å rolig i bland det var tråkigt när han blev dödad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Först så dör revisorn, sen så dör man själv... sen så den där astuffa låten till creds. Ja, jag grät Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Först så dör revisorn, sen så dör man själv... sen så den där astuffa låten till creds. Ja, jag grät Ja den där "Where the Gangsters go when they die". Tommy äger ju Stumkillen i GTA3 och Tommy V! Men VC är roligare än Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) Ja den där "Where the Gangsters go when they die". Tommy äger ju Stumkillen i GTA3 och Tommy V! Men VC är roligare än Mafia! håller med Mafia är nästan alla uppdrag lika dana! edit: min 710 post jippi! Redigerad 5 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 håller med Mafia är nästan alla uppdrag lika dana! edit: min 710 post jippi! Det är dom inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts