Vice City 1 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Är det någon som vet var det finns sopbilar? VCO Vice City one Redigerad 22 juni, 2005 av Vice City 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Soppbilar? Det finns sopbilar men inga soppbilar. Fel spel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror inte det finns några soppbilar. Vet någon vart ostbilarna är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför inför vi inte soppbilar i Sverige? :S Gulachsoppa är skit gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice City 1 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Skrev fel sopbilar menar jag. Är det någon som vet var de finns? VCO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det finns Sopbil och den finns nära Unity Station. En soppbil låter inte goot, tycker jag mer om glassbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför inför vi inte soppbilar i Sverige? :S Gulachsoppa är skit gott. Mm, eller blåbärssoppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det finns Sopbil och den finns nära Unity Station. En soppbil låter inte goot, tycker jag mer om glassbil. De brukar göra omkring ute i L.V öknen också närma flygfältet och Area 69 Sopbilarna alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice City 1 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vart är Area 69? VCO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vart är Area 69? VCO Ehh jag tror Plountus bara hittar på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ehh jag tror Plountus bara hittar på?? Självklart .. Nej men.. *SPOILER kanske* Militärbasen ute i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice City 1 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag hittar ingen!!! VCO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag hittar ingen!!! VCO Om du har PC, Skriv: UBHYZHQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror inte det finns några soppbilar. Vet någon vart ostbilarna är? De Finns en som hetter swiffer eller nåt å finns nån stans i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 De Finns en som hetter swiffer eller nåt å finns nån stans i los santos Sweeper, finns under motorvägen när Unity Station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts