Ebeeto Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har redan varvat GTA:SA två gånger på PS2 och tänkte skaffa mig en 100%-fil från internet istället för att slita själv. Jag hittade en som var tarvligt gjord med en himla massa fusk. Och sedan hittade jag Psy's version. Den är ordentlig, med allting upplåst, förutom Girl Friends, stats och speciellt alla områden på kartan. Jag satte mig och tog över alla områden i Los Santos och sparade en ny version av filen. Här! Up for grabs! En jävla massa käschar och allting upplåst förutom det ovannämnda. EBpsy100percentSAenhanched_by_Ebeeto.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kan man inte lägga upp den nånstans typ på Användbara länkar/information. För sen när jag köper SA till PC orkar jag inte leta igenom alla trådar efter denna. Grymmt bra Ebeeto Redigerad 22 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den här skickade Cortez till mig genom PM: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=537 100% + alla Girlfriends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den här skickade Cortez till mig genom PM: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=537 100% + alla Girlfriends. You're spoling the fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) You're spoling the fun! Ahh dom är tråkiga att bazza ännyväj. Redigerad 22 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts