johle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Detta moment stör mig något enormt i "körskolan" för båtar. Jag har klarat allt anant på alla andra skolor på guld. Bästa tid jag fått på detta moment är. 9:73. Enligt en sida jag läste på nätet ska man få under 10, vilket jag tycker att jag fått? Eller ska det vara så det int avrundas till tio, dvs under 9:50 ? Tips vore trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gasa till mätaren når 6 sekunder, håll sedan in backnigs knappen, tills du kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gasa bar på och försök stanna så snabbt som möjligt, alltså försök stanna precis när du kommer in mellan bojarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mjo, jag har ju testat det säkert 50 gånger. Har rekord 9s72 hundradelar. Det ska väl räcka? Jag trycker alltid på stopp (back) nånstans vid 6 sekunder. Det hjälper inte! Vad har ni för tid ni som klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mjo, jag har ju testat det säkert 50 gånger. Har rekord 9s72 hundradelar. Det ska väl räcka? Jag trycker alltid på stopp (back) nånstans vid 6 sekunder. Det hjälper inte! Vad har ni för tid ni som klarat det? Final position måste du ha 100% på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tyvärr står ju endast tiden när övningen är över. Så man vet inte hur nära man är... Ska man vara i mitten eller? Under 10s och eaxkt i mitten? På alla andra "schools" står det ju hur många % man får i tid, heading och position... Sedan total % =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tyvärr står ju endast tiden när övningen är över. Så man vet inte hur nära man är... Ska man vara i mitten eller? Under 10s och eaxkt i mitten? På alla andra "schools" står det ju hur många % man får i tid, heading och position... Sedan total % =( Åk till 6 sek, tryck sedan på back (orginalinställningen är S ). Försök några gånger, tills du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts