The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ehrm... det är bara några av dom här : Arman, har du den där högupplöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Han den där infödingen med ben på huvudet. Han e asskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hömer... han är så ägig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Han den där infödingen med ben på huvudet. Han e asskön! Inföding? Sideshow Mel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ehrm... det är bara några av dom här : Den har jag uppe på min väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Homer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Abe var så jävla skön i Halloweenavsnittet för lääänge sen där Bart är vampyr, när han kutar in i Barts sovrum med en påle i handen och skriker: "We must kill the boy!" Marge: "How did you know Bart was a vampire?" Abe: "Is he a vampire? Aaah! Run! fast Flanders är nog skönast. och Apu. Vem e Abe? E det homers pappa Abraham eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Moe äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VOTE: Homer När Homer är hos Apus marknad så sover Apu och Homer tittar igenom lotterna med en lampa, sen så ser han en lott med 500$. Sen skriker Homer: Vakna Apu!!! Jag tar den här lotten och den här Yodeln. Sen säger Apu: Dina pengar räcker inte till båda sakerna. Sen bestämmer Homer nervöst: Yodel, lott, yodel, lott. Sen tar han Yodeln istället för lotten med 500$ vinst Homer e så rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote = Homer Topp 5 1. Homer 2. Millhouse 3. Bart 4. Wiggum 5. Barney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Homer Och han sjökaptenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Homer såklart en perfekt kopia av min farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 ALLA I "THE SIMPSONS" ÄGER TOTALT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vem e Abe? E det homers pappa Abraham eller? Jepp, Abraham kallas nästan alltid för Abe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 VOTE: Homer ! Plus att min lillebror heter Otto ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 The colector Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts