Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Min favorit är Homer Citat: Dooh citat 2: Woohoo Redigerad 24 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Homer. Alltid lika kul när han håller på med Flanders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Homer naturligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hömerhömerhömerhömerhömerhömerhömer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag gillar den här tjocka snubben i serietidningsbutiken. Kommer inte ihå namnet på han, men han är skön. Redigerad 22 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 @ gtapimpfolife : han heter comicbook guy Vote : Homer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Moe, såklart. Underbar karaktär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag gillar han som kör skolbussen, kommer inte ihåg vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Annan, Fat Comicstore Guy och Fat Tony. Jag tycker alla är roliga och kompletera varandra bra Virre@ Han heter Otto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det är ju alla tillsammans som gör serien så himla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 ...jag verkar ensam om att tycka att Homer kan bli lite väl tjatig och förutsägbar i sin idioti ibland... ...man han är kul, det är han! Peter i Family Guy däremot, han är kung =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Rösta Homer. Men vaktmästaren på skolan är också skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Null vote. Kan inte välja alla är så roliga Edit: Skönt på det dära Halloween avsnittet när det blir massor av Homer kloner så ser man Peter från Family Guy. Redigerad 22 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag glömde Otto och Willie! Dooh Redigerad 22 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Homer! Carl är jävligt soft också, synd att han inte är med mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Som alla andra röstade jag Homer. Milhouse är också en favorit I musiksalen: Elever(sjungande): Lisa likes Nelson Milhouse: No, she doesnt Elever: Milhouse likes Lisa Nån tjej: No, he doesnt Elever: "Nån tjej" likes Milhouse Nån kille: No, she doesnt Elever: "Nån kille" likes Milhouse Lärare: Shut up! No one likes Milhouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Annan Willie! Eller möjligen Ralph... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Millhouse eller barney. @barney: buuuuurp @millhouse. will you be my friend now? eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Homer, annars tycker jag att en liten grabb är skön, han har ljus röst som fan. Nu vet jag, Ralph Wiggum Edit: Ralph inte Raph Redigerad 22 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Homer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts