emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 1. Vice City varför: bäst huvudkaraktär, skönast story, 80's for teh win, helt enkel bäst miljö, 2. San Andreas varför: SanAndreas hamnar på andra plats på grund av en fin story, och pga allt man kan göra samt en stor miljö GTA3 är egentligen delad plats med Vice City men om jag var tvungen att bryta av min GTA3 eller VC skiva skulle jag nog bryta av GTA3 (i'm just saying) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 1.San Andreas(för att det finns berg och motorvägar ) 2.Vice City (blev sdär men bra uppdrag men näe det kommer inte först 3.GTA II(nja blev sådär ) 4.GTA I( blev bra ) 5.GTA III (Det sämsta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 1. GTA III: Nice story och kul stad. Revolution när det kom 2. GTA: San Andreas: Stor värld med en massa möjligheter. 3: GTA: Vice City: Kul helt enkelt, bästa storyn. 4: GTA 2: Haha, fortfarande riktigt kul. 5: Grand Theft Auto: Jävligt kul när det kom. Fortfarande mer än spelbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 1.VC p.g.a att det har den gta känsla som man älskar. Storyn är mer trovärdig än SA. 2.SA, kändes konstigt första gången jag körde det. Kände direkt att den kunde nästan inte kallas GTA. 3.GTA3 kom, såg och segrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker VC är bäst, iförsig har jag inte spelat SA så mkt, men tycker det är förstort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 W0rd...till 99%...typ... Asså jag har alltid undrat vad Håller med till 100%! betyder. alla skriver det hela tiden gär. är det ett sånt töntigt ord på data-språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 % är matte San Andreas GTA III GTA II Vice City Har inte spelat gta I eller london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Asså jag har alltid undrat vad Håller med till 100%! betyder. alla skriver det hela tiden gär. är det ett sånt töntigt ord på data-språket??? Vet du inte vad % är? Nu förstår jag, filtret gjorde så att det inte blev "W0rd" (fast med o istället för 0) du skrev utan "Håller med till 100%!". W0rd betyder att man håller med. Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker nog Vice City är det roligaste Varför? Det har en skön spelkänsla, massa roliga uppdrag och skön story och miljö. Och självklart är musiken bäst i det spelet För att göra min GTA lista så ser den ut såhär: 1. GTA: Vice City 2. GTA III 3. GTA: San Andreas 4. GTA II 5. GTA I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker nog Vice City är det roligaste Varför? Det har en skön spelkänsla, massa roliga uppdrag och skön story och miljö. Och självklart är musiken bäst i det spelet För att göra min GTA lista så ser den ut såhär: 1. GTA: Vice City 2. GTA III 3. GTA: San Andreas 4. GTA II 5. GTA I GTA SA på tredje plats fy skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 GTA 1: (Yay) GTA 2: (Yay) GTA London: :| (Nay) GTA III: :| (Visst är det 3D men annars då?) GTA VC: (najs) GTA SA: (okay) GTA Advance: (skit spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1. GTA: Vice City Är det bästa spelet inget snack om den saken. Spelet har den bästa huvudrollsinnehavaren, de bästa radiokanalerna, den snyggaste och mest välgjorda staden, de snyggaste bilarna och det viktigaste av allt. Den bästa storyn. 2. GTAIII En klar tvåa men inte ens i närheten av GTA: Vice City GTAIII har den nästbästa huvudrollsinnehavaren (han pratar inte och bra är väl det), den absolut bästa radiokanalen, den intressantaste och mest maffiavänliga staden. 3. GTA: San Andreas Det enda som gör att det bättre än ettan och tvåan är de nya funktionerna... SA har den sämsta huvudrollsinnehavaren och sämsta storyn. Det säger allt. Men de nya funktionerna och att man kan gå in i fler hus gjorde att spelet ibland kunde vara spelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 GTA III = GTA SA = GTA II = GTA I = GTA London = GTA VC = Håller med. Fast Vice City skulle vara Vice City är det bästa GTA Spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 VC. inte spelat london eller SA. gta 3 suger. sämst story.. inga roliga saker nån stans gta 2 e kul spelar mp lite då å då gta 1 suger. va kul förut . nu e de för dåligt för å kunna ha kul med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja, men usch vad tråkigt det är med bara platt mark... Åk till Danmark och LID(Stavning?)! http://67.18.37.14/19/132/emo/nasty.gif( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 GTA Vice City GTA SA GTA III GTA I :"> GTA II GTA London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) GTA3: för de mycket varierade öarna, ologiska uppdragen och utmaningen GTA:VC: för soundtracket, bilarna och den underbara staden GTA:SA: för friheten, variationen och storyn Redigerad 12 september, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts