Jump to content

Kan jag ha på max i grafik?

Recommended Posts

Jag vet iofs inte vad mx400 är exakt. Är det ett GF4 mx så är det ett ruttet kort har jag för mig? De flesta brukar väl nöja sig med 1024x768 vilket borde fungera.

Jag kör själv på 1600x1200 med max på allt (inte draw distance då, standard där) med ett 6800gt. I rök och eld hackar det visserligen, men det är inte så konstigt. Tror det är dåligt kodat. Drog ner till 1024x768 med AA på off och det hackade ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet iofs inte vad mx400 är exakt. Är det ett GF4 mx så är det ett ruttet kort har jag för mig? De flesta brukar väl nöja sig med 1024x768 vilket borde fungera.

Jag kör själv på 1600x1200 med max på allt (inte draw distance då, standard där) med ett 6800gt. I rök och eld hackar det visserligen, men det är inte så konstigt. Tror det är dåligt kodat. Drog ner till 1024x768 med AA på off och det hackade ändå.

Jag nöjer mig med 800*600 eftersom jag har en 17" bildskärm det räcker ju med det då...jag ska nog satsa på ett nytt grafikkort typ geforce*5900 kostar ca 2000kr men ska köpa en kompis gf-kort för 1500kr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag nöjer mig med 800*600 eftersom jag har en 17" bildskärm det räcker ju med det då...jag ska nog satsa på ett nytt grafikkort typ geforce*5900 kostar ca 2000kr  men ska köpa en kompis gf-kort för 1500kr

Nej nej nej! Köp INTE ett 5900 för 2 lax! Då ska du absolut köpa ett 6600gt eller ett 6800LE istället! Vill du veta mer, gå in på sweclockers.se och fråga/läs i forumen.

Unna dig ett nytt grafikkort så du slipper 800x600. GTA:SA är inte värdigt att spelas i så låga upplösningar ^_^ Det blir en investering du inte kommer att ångra ^_^ Det är ju trots allt ett så underbart spel. Om du inte har så höga krav kan du köpa ett lite billigare kort i geforce i 6-serien. 7-serien kom nyss vilket troligen kommer att pressa priserna. Som sagt, läs på swec.

För övrigt skadar aldrig en gig i RAM.

Redigerad av johle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor