Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har sett det på reklam och det verkar grymt men ni som har spelat tycker ni att det är grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) ju det är grymt! men i början hatade jag det för det var så svårt att styra men nu kan jag det och nu gillar jag det! men The Getaway slår inte gta 3 och vc! Redigerad 4 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Asgrymt!!!!!!! Kan inte sägas nått annat!!!!! ENDA felet är att det är för lite uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Precis.. det e grymt.. jag har den... som en replik sade däruppe..var det i början svårt attt styra.. men jag använde det mycket mer än GTA... senare jag skulle spela mer gta... så glömde jag nästan hela tiden vilken fil man ska köra i.. och hur man backar.. jag tryckte triangel.. så hoppade GTA gubben ut... eftersom Getaway använder Cirkel när man hoppar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ok men finns det till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Nej och kommer inte komma till det heller, men nu kommer du väl inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Nej och kommer inte komma till det heller, men nu kommer du väl inte köpa det jag har inte ps2 så det skulle väll vara dumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 som en replik sade däruppe.... whata? replik? Wild HAwk heter jag här inte Replik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Det vc saknar som the getaway har är alla fight funktionerna. Tex ta gissla och att tjuvarna tar upp händerna och att man kan skjuta när man har gisslan. Att man kan stå med ryggen mot väggen och hoppa ut. När man står vid en låda och trycker på kryss så duckar han och om man trycker på fyrkant så skjuter han över lådan. Det var några exempel som vc saknar och vc saknar inne uppdrag (inom hus). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 The Getaway är... Kort som in i helvete. 14 speltimmar tog det för mig att klara både Hammond och Carter uppdragen. Tyvärr. TG är jävligt grymt, realistiskt och riktiga bilmärken gör faktiskt en del av känslan. Wunderbar story, wunderbara fightfunktioner så som nämnt tidigare. Efter att ha spelat tg tycker jag mest att gta vc är ett barnspel typ. Neonflash över allt, fjantiga fighter etc. AI:n i tg är något bättre än gta vc, dock finns det många fel i i det också. Tex så kutar en massa jäkla gångängare framför än när man är Cart, polisen. TG är... enligt mig alltså. Bättre än vc. Fast vc håller längre, med tanke på att det är fem hundra gånger så stort som tg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 fan ja har spelet men mitt ps2 e på lagning, tappa det i golvet strax innan jul så dom jobbade inte med det under jul å nyår så d kommer ta fett lång tid innan ja får d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 kan man cruisa omkring i london som i mafia eller måste man följa uppdragen hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 de går att köra fritt också - och de är riktigt stort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 större än vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 4,5km X 6,5km asså 2,925 kvadrat mil av London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 men liksom känns det större eller är det döda ytor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GnOrfYuz Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag har sett det på reklam och det verkar grymt men ni som har spelat tycker ni att det är grymt! jag älskar The Getaway super mycket det e ett av dom bästa spelen någonsin!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 men liksom känns det större eller är det döda ytor? jag tycker det känns lite större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag tycker de känns mycket större. de är mycket större. Fast de är svårt att hitta från ett ställe till ett annat så man kör inte runt på samma sätt som man gör i GTA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det vc saknar som the getaway har är alla fight funktionerna. Tex ta gissla och att tjuvarna tar upp händerna och att man kan skjuta när man har gisslan. Att man kan stå med ryggen mot väggen och hoppa ut. När man står vid en låda och trycker på kryss så duckar han och om man trycker på fyrkant så skjuter han över lådan. Det var några exempel som vc saknar och vc saknar inne uppdrag (inom hus). Vad menar du med att stå med ryggen mot väggen?? eller att tjuvarna håller upp händerna hur fan förklarar du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts