GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det är 18 - årsgräns på GTA Nej bara rekommenderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det är 18 - årsgräns på GTA Nej, "Rekommenderat 18 år".. Såg att GTApimpfoolife hade skrivit det före^^ Redigerad 22 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej, "Rekommenderat 18 år".. Såg att GTApimpfoolife hade skrivit det före^^ Lägg märke till " " i mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lägg märke till " " i mitt inlägg. Så du menade att du skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Grabbar nu kör vi ontopic istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Så du menade att du skojade Jepp, jag är själv under 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jepp, jag är själv under 18. Haha.. Förlåt att vi lånade tråden lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha.. Förlåt att vi lånade tråden lite... Använd bibliotekskort nästa gång *sniff* (bibliotikarie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts