Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) En till stuntfilm gaah! Tänker ni men det här är en speciell stunts film ingen skit som alla andra! ( ) Gjord av mig och min kompis(Xaero). http://rapidshare.de/files/2548253/Do_Not_...t_Home.rar.html Scrolla längst ner på sidan och tryck på "Free" knappen och vänta i så många sekunder det står där nere. Sen trycker du på " Download: Do_Not_Try_This_At_Home.rar " För er som inte har WinRAR: http://www.rarlab.com/rar/wrar35b5sw.exe Både dåliga och bra kommentarer är välkommna. Redigerad 22 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mycket kul att du använde dig av alla spelen. Ganska bra musik, gillar Aerosmith fast det var kanske inte den bästa låten. Mindre bra grafik och fantastiska stunts. Stoltserande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 - Inga intressanta stunts + Bra musik + Använt alla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 - Inga intressanta stunts W00ta fook, erkänn att de är lite intressantare än alla andra stunt filmer här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jäkligt bra!! + Bra musik + Asgrymma stunts + Alla tre spelen med - Inget faktiskt. 11/10 Redigerad 22 juni, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 W00ta fook, erkänn att de är lite intressantare än alla andra stunt filmer här på GTAsajten? Tycker inte det. Var sånna stunt man ganska ofta stöter på själv när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tycker inte det. Var sånna stunt man ganska ofta stöter på själv när man spelar. Grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Grinda? Okej då, men det var det ända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Juste! Bara 3 som sätt filmen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 + Musiken påminde om Eminem - Sing for the moment. + Helt okej stunts, bättre än många andra stuntfilmer som jag sett. + Alla 3 spelen med var trevligt, men du tog ju så lite av GTA3 ^^. - Aerosmith? Bläu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Musiken påminde om Eminem - Sing for the moment. Jupp Eminem har samplat nästan hela låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stunt - ~6 Kvalitè - 5 Musik - 8 (Dock inte så passande) = 7/10 tycker att ni borde ha med lite längre grinds.. och att ni ska försöka komma rätt på alla hoppen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 tycker att ni borde ha med lite längre grinds.. och att ni ska försöka komma rätt på alla hoppen.. Okej, det ska jag komma ihåg. Fler kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 >Jävligt bra film + Snygga stunts + Bra musik + Ganska lång + Alla spelen + Inte massaonödigt åkande innan stuntsen utan direkt in i action - Musiken passade inte - Vissa stunts kan vem som helst göra - Dålig upplösning - Jävligt fula skins på gubabrna i VC - Lite för kort de va väll allt från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 >Jävligt bra film + Inte massaonödigt åkande innan stuntsen utan direkt in i action Ja, jag hatar onödigt åkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mm, det var soft med nån som äntligen vågar ta lite lugn musik i sin film. inte för att jag gillar aerosmith men det var ändå väldigt schysst. men lite väl enkla stunts. fast coolt när ni grindar på staketet i vice city och sen kastas upp i luften från det på nåt sätt! ............................... Min stuntfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Laddar ner återkommer med kommentar senare^^ edit:Ganska tråkig och den söliga låten förstörde på så sätt att tempot i filmen försvann och inget tempo = inget action tycker jag...kvalitén va ju inte den bästa men den dög absolut...lite synd va att det mesta va repriser så man vet ju ej om ni e bra eller om det bara va tillfäligheter att det blev snyggt på en del stunts. Redigerad 26 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Går inte ladda ner från den där poop sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Joo det gör de visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 You have requested the file Do_Not_Try_This_At_Home.rar (45140424 Bytes). This file has been downloaded 54 times already. Kan du lägga upp den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts