megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Edit: ny fråga Har ett nytt problem, flygskolan :/ har försökt och försökt men fan, kan nte klara det, hamnar lite över eller under ringarna :S några tips? Redigerad 22 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du verkar inte ha några problem fram till motorvägen... Åk bara jämsides med helikoptern med motorcykeln du får. När ni kommer till slutet av motorvägen, så kommer den att stanna, hoppa av och skjut ner den fort innan den åker iväg. Annars kan du åka i förväg och ställa dig uppe på nån kulle vid slutet av motorvägen och skjuta ner den medans den rör sig om man ska leka real gangstah. Om du vill vara ännu värre kan du åka en liten bit före helikoptern, fram med bazookan och skjut ner den. Bazookan hittar du på helikopterplattan om du inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jo men polisen dödar mig direct Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hahha jag kalrade det, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har ett nytt problem, flygskolan :/ har försökt och försökt men fan, kan nte klara det, hamnar lite över eller under ringarna :S några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag hade oxå problem me den, fick skicka spar filen till en polare som klara det enkelt med en joystick. osså skicka han tillbax den sen. fin fint hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hehe där är min spar fil. har fuskar 1 GÅNG bara för att testa, kaltig som jag är så sparade jag med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts