Holta Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej. Spelat GTA SA nu i 4 timmar idag å behöver hjälp nu klarar inte trakikskoleuppdragen eller Flygskolan någon som kan ge tips eller ännu bättre någon som vill göra dem för mig? Kan sända över mitt savesame om någon vill göra dem:P Snälla hjääälp e panikslagen... Nvh Holta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Om du inte klarat bilskolan så kan du inte ha kommit till flygskolan. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Om du inte klarat bilskolan så kan du inte ha kommit till flygskolan. ^^ Varför inte? Jag har inte klarat hela bilskolan än (orkar aldrig) och jag är på sista uppdraget. Redigerad 22 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför inte? Jag har inte klarat hela bilskolan än (orkar aldrig) och jag är på sista uppdraget. Du måste ha alla brons på bilskolan för att få köpa Wang Cars vilket krävs för att klara storyn. Och när man har brons på allt i en skola har man klarat den. Att få guld i allt är bara plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fast Wang Cars har väl inte så mycket med storyn att göra. Är inte Wang Cars samma sak som tex Zeros uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fast Wang Cars har väl inte så mycket med storyn att göra. Är inte Wang Cars samma sak som tex Zeros uppdrag. Precis, jag har klarat storyn och jag har precis börjat lite på bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts