Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Precis när Ken Rosenberg kommer in så råkade jag trycka bort scenen så jag kom till eftertexterna. Så jag undrar vad som händer när Rosenberg komer in. En fråga till, varför kan jag inte handla på Victim affären i Los Santos. Jag har ju klarat storyn så borde man inte kunna handla där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Om du har sparat innan så är det ju bara att ladda och åka dit på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När Rosenberg kommer in så tar alla upp sina pistoler och siktar på honom. Då säger han typ: Wait guys, its just me and mad dog. And we have just made our first gold reckord! Då klappar alla händerna. Efter det så säger Kendl: So guys, you wanna go over to Woozie and roll some dice? Då säger CJ nåt i stil med: No, im going out. Kendl: Were are you going? CJ: Im going out and check out the place. To see what happens. Sen går CJ typ ut igenom dörren. Slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När Rosenberg kommer in så tar alla upp sina pistoler och siktar på honom. Då säger han typ: Wait guys, its just me and mad dog. And we have just made our first gold reckord! Då klappar alla händerna. Efter det så säger Kendl: So guys, you wanna go over to Woozie and roll some dice? Då säger CJ nåt i stil med: No, im going out. Kendl: Were are you going? CJ: Im going out and check out the place. To see what happens. Sen går CJ typ ut igenom dörren. Slut Glöm inte att Maccer funderar på bröstimplanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Juste ja! tack. Han är så bögig så att det inte är sant. " This Rosie girl you talking about, dose she have titts?. BIG titties? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts