leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Finns det nått program eller något så att man kan komprimera Avi, Mpg eller Mpeg till vcd eller svcd, vill gärna kolla på dvd spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Finns det nått program eller något så att man kan komprimera Avi, Mpg eller Mpeg till vcd eller svcd, vill gärna kolla på dvd spelaren. Det skall gå att göra i nyaste NERO, har gjort det själv, dock blir kvalitén ingen vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan funka i Virtual Dub, inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Någon som kan ge mig en exakt säker metod? Som även (helst) kan beskriva hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Någon som kan ge mig en exakt säker metod? Som även (helst) kan beskriva hur man gör. Exakt säker metod, Nero startsmart. Starta, skapa vcd/svcd. Importera och burn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilket format som helst Eller iaf av dom jag frågade om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilket format som helst Eller iaf av dom jag frågade om? Jepps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ok., på 12 minuter hade den brännt 8% av mpeg filmen, anade då att det var nått fel. Då tog ja ut den, då hade den inte skrivit ett piss på skivan alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts