Jacker Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mer bilder och info från PR 0.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Var hittar jag all in-game musik från Battlefield 2?. Jag vill inte ha länkar utan jag vill veta var jag kan hitta musiken i själva orginal mappen. Hittade nu. Redigerad 25 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Var hittar jag all in-game musik från Battlefield 2?. Jag vill inte ha länkar utan jag vill veta var jag kan hitta musiken i själva orginal mappen. Hittade nu. Vart fanns den? ------------------- EDIT: Tog bort det här som var här nere. EDIT 2: Finns det nåt sätt att köra Battlefield 2 utan skiva? För min skiva har börjat krångla. Redigerad 4 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Lol, version 0.5 av Project Reality har läckt. Ska egentligen släppas om 12 h! http://www.gloryhoundz.com/bt/pr_0506_setup.exe.torrent (Vettufan om nån seedar dock...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Lol, version 0.5 av Project Reality har läckt. Ska egentligen släppas om 12 h! http://www.gloryhoundz.com/bt/pr_0506_setup.exe.torrent (Vettufan om nån seedar dock...) Rawr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Rawr... Hade fått ned det när jag kollade imorrse, synd att man ändå inte kan spela förens man kommer hem. http://prguide.realitymod.com/index.php?title=0.5_Changes Redigerad 9 februari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag började lira bf2 igår igen Enligt statsen var förra gången jag lirade innan det 2006-02-11 Dåligt att inte spela på ett helt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag började lira bf2 igår igen Enligt statsen var förra gången jag lirade innan det 2006-02-11 Dåligt att inte spela på ett helt år. Prova Project Reality- modden som jag postade ovan. Realismmod, mycket välgjort mod - känns som ett nytt BF2. Oftast är de flesta spelare seriösa också, men nu när det släppts en ny version finns det kanske risk för ADHD- kids. Men dem lär försvinna tillbaka till vanilla efter några dagar... Point of Existence 2 är bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Prova Project Reality- modden som jag postade ovan. Realismmod, mycket välgjort mod - känns som ett nytt BF2. Oftast är de flesta spelare seriösa också, men nu när det släppts en ny version finns det kanske risk för ADHD- kids. Men dem lär försvinna tillbaka till vanilla efter några dagar... Point of Existence 2 är bra också. Håller faktiskt på att ladda hem dom två redan verkar fett nice man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag ville bara fråga en sak... Vilka servrar brukar ni lira på, som mest? Själv brukar jag hålla till i *TA*'s (Team America) ''Madness''-servrar, dom har mina 3 favoritbanor på deras servrar, så jag håller till där som mest, slipper man också krångel med pinggräns Redigerad 9 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 DVA karkand 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag ville bara fråga en sak... Vilka servrar brukar ni lira på, som mest? Själv brukar jag hålla till i *TA*'s (Team America) ''Madness''-servrar, dom har mina 3 favoritbanor på deras servrar, så jag håller till där som mest, slipper man också krångel med pinggräns Amerikanska servrar, eller? Hög ping? Jag spelar typ bara Project Reality, kör på servar med folk helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Amerikanska servrar, eller? Hög ping? Jag spelar typ bara Project Reality, kör på servar med folk helt enkelt. Pingen brukar ligga runt 100-180 där, no problems for me! Men förut var jag på T3's server och Clan[1430]'s servrar och lite överallt. Edit: Vad heter ni på BF2 då? (Bara undrar). Ni ser själva vad jag heter på min signatur. Redigerad 9 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 {SeT}Maniac Det var min gamla namn, pallar ej göra en 3:e nick och samla poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Pingen brukar ligga runt 100-180 där, no problems for me! Men förut var jag på T3's server och Clan[1430]'s servrar och lite överallt. Edit: Vad heter ni på BF2 då? (Bara undrar). Ni ser själva vad jag heter på min signatur. Lol, jävligt stor skillnad mellan ~100 och 30 ping som du får på närmare servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Lol, jävligt stor skillnad mellan ~100 och 30 ping som du får på närmare servrar. Det finns ju skillnader, men men. Fast jag hatar min internetuppkoppling ibland. Ena sekunden har jag tex 10 ping ena sekunden senare har jag typ 100-200 ping, som kan vara i en hel dag faktiskt. Jävla TELIA OCH DERAS 24-Mbitslinje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag sitter och lanar med en vän och vi hade tänkt spela Battlefield 2. Mitt fungerar perfekt, men han får inte igång sitt Battlefield 2. Det blir bara en svart ruta som sedan stänger ner sig. Efter det händer det ingenting. Vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag sitter och lanar med en vän och vi hade tänkt spela Battlefield 2. Mitt fungerar perfekt, men han får inte igång sitt Battlefield 2. Det blir bara en svart ruta som sedan stänger ner sig. Efter det händer det ingenting. Vad kan problemet vara? Kan fanimej vara ALLT vad det gäller BF2. Iaf, checka på BF2.se - finns mycket hjälp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kan fanimej vara ALLT vad det gäller BF2. HAHAHA! Själv så nickar jag denom. Jag spelar på Gotlands servrarna och även DatorButiken Wake 64 server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Skulle vara kul om GTASajten hade en egen BF2 server, men det går visst inte Redigerad 11 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts