Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Var hittar jag all in-game musik från Battlefield 2?. Jag vill inte ha länkar utan jag vill veta var jag kan hitta musiken i själva orginal mappen.

Hittade nu.

Vart fanns den?

-------------------

EDIT: Tog bort det här som var här nere.

EDIT 2: Finns det nåt sätt att köra Battlefield 2 utan skiva? För min skiva har börjat krångla.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag började lira bf2 igår igen :D

Enligt statsen var förra gången jag lirade innan det 2006-02-11 (w00t)

Dåligt att inte spela på ett helt år.

Prova Project Reality- modden som jag postade ovan. Realismmod, mycket välgjort mod - känns som ett nytt BF2. Oftast är de flesta spelare seriösa också, men nu när det släppts en ny version finns det kanske risk för ADHD- kids. Men dem lär försvinna tillbaka till vanilla efter några dagar...

Point of Existence 2 är bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova Project Reality- modden som jag postade ovan. Realismmod, mycket välgjort mod - känns som ett nytt BF2. Oftast är de flesta spelare seriösa också, men nu när det släppts en ny version finns det kanske risk för ADHD- kids. Men dem lär försvinna tillbaka till vanilla efter några dagar...

Point of Existence 2 är bra också.

Håller faktiskt på att ladda hem dom två redan (w00t) verkar fett nice man!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville bara fråga en sak... Vilka servrar brukar ni lira på, som mest? Själv brukar jag hålla till i *TA*'s (Team America) ''Madness''-servrar, dom har mina 3 favoritbanor på deras servrar, så jag håller till där som mest, slipper man också krångel med pinggräns (w00t)

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville bara fråga en sak... Vilka servrar brukar ni lira på, som mest? Själv brukar jag hålla till i *TA*'s (Team America) ''Madness''-servrar, dom har mina 3 favoritbanor på deras servrar, så jag håller till där som mest, slipper man också krångel med pinggräns :shifty:

Amerikanska servrar, eller? Hög ping? <_<

Jag spelar typ bara Project Reality, kör på servar med folk helt enkelt. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amerikanska servrar, eller? Hög ping? :shifty:

Jag spelar typ bara Project Reality, kör på servar med folk helt enkelt. :lol:

Pingen brukar ligga runt 100-180 där, no problems for me! <_< Men förut var jag på T3's server och Clan[1430]'s servrar och lite överallt.

Edit: Vad heter ni på BF2 då? (Bara undrar). Ni ser själva vad jag heter :ph34r: på min signatur.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pingen brukar ligga runt 100-180 där, no problems for me! :) Men förut var jag på T3's server och Clan[1430]'s servrar och lite överallt.

Edit: Vad heter ni på BF2 då? (Bara undrar). Ni ser själva vad jag heter :) på min signatur.

Lol, jävligt stor skillnad mellan ~100 och 30 ping som du får på närmare servrar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter och lanar med en vän och vi hade tänkt spela Battlefield 2. Mitt fungerar perfekt, men han får inte igång sitt Battlefield 2. Det blir bara en svart ruta som sedan stänger ner sig. Efter det händer det ingenting. Vad kan problemet vara?

Kan fanimej vara ALLT vad det gäller BF2. :mellow:

Iaf, checka på BF2.se - finns mycket hjälp där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...