JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Det är EA vi snackar om. Vilken är den nyaste patchen då? -------- Addade SantaC på friendslistan nu ------- Min noob-profil Redigerad 5 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Vet inte om ni har sett den hära filmen, men lägger upp den iaf för den e så jäkla snyggt gjord asså. Klicka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vet inte om ni har sett den hära filmen, men lägger upp den iaf för den e så jäkla snyggt gjord asså. Klicka här. Riktigt nice! Men ljudet var skitkonstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vet inte om ni har sett den hära filmen, men lägger upp den iaf för den e så jäkla snyggt gjord asså. Klicka här. Damn! Den där var härlig! Riktigt snyggt gjord också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ingen här som spelar forgotten hope? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ingen här som spelar forgotten hope? Tror Jacker spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tror Jacker spelar. Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Varför fixar vi ej en BF2 eller BF2142 server bara för gtasajtens medlemar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Varför fixar vi ej en BF2 eller BF2142 server bara för gtasajtens medlemar? Finns redan en massa servrar som fungerar utmärkt att spela tillsammans på. Bara att fixa TS (alt. använda in-game VoIPen) och sedan gå in ett gäng på samma server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Finns redan en massa servrar som fungerar utmärkt att spela tillsammans på. Bara att fixa TS (alt. använda in-game VoIPen) och sedan gå in ett gäng på samma server. Heey nu när du sa det, nån som fortfarande spelar BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag brukar spela ibland då och då. Det är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Heey nu när du sa det, nån som fortfarande spelar BF2 Spelar PR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Min kompis är stolt på BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 YES!!!!!! Jag kom etta!!! GULDSTJÄRNA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 YES!!!!!! Jag kom etta!!! GULDSTJÄRNA!!!!! Testa att springa runt på sharqi peninsula med en m16 på singleshot(medic). Av någon anledning så äger man allt. Jag är inte ens särskilt bra, ändå vann jag med 90 mot andraplatskillens 70 eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Lite om vad som är nytt i PRM 0.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Lite om vad som är nytt i PRM 0.5 Nice..=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Lite om vad som är nytt i PRM 0.5 Det här såg intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Northern Strike till 2142 offentliggjort Skulle inte 2142 bara vara ett litet fristående spel, a lá BFV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Northern Strike till 2142 offentliggjort Skulle inte 2142 bara vara ett litet fristående spel, a lá BFV? Man vet aldrig med EA och Dice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts