Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Någon som skulle kunna tips om någon rolig BF Vietnam mod? :D

Finns bara Eve of Destruction till BF1942. Sorgligt nog är det ingen som spelar den längre :D Kanske blir fler när den släpps till BF2.

Om du gillar WWII-temat så finns ju Forgotten Hope, en underbar realismmod till BF1942. Även den kommer till BF2 förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns bara Eve of Destruction till BF1942. Sorgligt nog är det ingen som spelar den längre :D Kanske blir fler när den släpps till BF2.

Om du gillar WWII-temat så finns ju Forgotten Hope, en underbar realismmod till BF1942. Även den kommer till BF2 förr eller senare.

Han menar moddar till spelet Battlefield: Vietnam, och inte Vietnammoddar till 1942. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gammal film men ack så rolig :P

Teh Pwn3d Life

Skitrolig som fan. Några av dom roligaste snuttarna i filmen är ju den där Anti-Tanken tjatar om sin happy meal ^_^ och när dom bombar spec-snubben i slutet och sen ger han ju tebax... :P och så finns det massa roliga grejer som man bara inte kan förklara :)

finns en annan bf2-film som heter ''Mine'' Enjoy!

''Mine'' Rolig, som fan.

''Mine 2'' Den här är ännu roligare än 1an säger ja bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nog dra ner till köpcentret och köpa mig BF2142 imorgon :P Verkar riktigt nice, lirade det en del på DH med min polare (genom LAN).

En fråga bara, är det många som lirar? Finns det många svenska servrar med bra admins osv?

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nog dra ner till köpcentret och köpa mig BF2142 imorgon :teehee: Verkar riktigt nice, lirade det en del på DH med min polare (genom LAN).

En fråga bara, är det många som lirar? Finns det många svenska servrar med bra admins osv?

Det finns väldigt många svenskar, och svenska servrar, admins vet jag inte om dom är bra eftersom jag har ALDRIG sett någon fuska/svära/anklaga folk för saker , och på några servrar så blir man kickad efter ett antal team kills, och om någon missköter sig iallafall, så går det ju att vote-kicka

så det behövs igentligen inga admins, iallafall vad jag vet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns väldigt många svenskar, och svenska servrar, admins vet jag inte om dom är bra eftersom jag har ALDRIG sett någon fuska/svära/anklaga folk för saker , och på några servrar så blir man kickad efter ett antal team kills, och om någon missköter sig iallafall, så går det ju att vote-kicka

så det behövs igentligen inga admins, iallafall vad jag vet

Ok, nu har jag iallafall köpt spelet för 299:- på Siba så nu ska jag installera och sedan spela :)

Några speciella patchar man ska tanka?

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...