Santa Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Min BF 2142 Rank SantaC Går upp ungefär 1-2 ranker om dagen beroende på hur mycket jag kör, om jag kör vill säga, har inte direkt kört på ett par dagar Redigerad 2 januari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Någon som skulle kunna tips om någon rolig BF Vietnam mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Point of Existence är väl den enda ordentliga modden. Sen finns en svensk mod som heter Invasion Gotland, men den har inte uppdaterats på år och dagar. Tror inte någon spelare den numera heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 PoE hittade jag inte så mycket om. Kom mest fram info om modden till BF2. Och allt om IG verkar vara borta. Men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Någon som skulle kunna tips om någon rolig BF Vietnam mod? Finns bara Eve of Destruction till BF1942. Sorgligt nog är det ingen som spelar den längre Kanske blir fler när den släpps till BF2. Om du gillar WWII-temat så finns ju Forgotten Hope, en underbar realismmod till BF1942. Även den kommer till BF2 förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Finns bara Eve of Destruction till BF1942. Sorgligt nog är det ingen som spelar den längre Kanske blir fler när den släpps till BF2. Om du gillar WWII-temat så finns ju Forgotten Hope, en underbar realismmod till BF1942. Även den kommer till BF2 förr eller senare. Han menar moddar till spelet Battlefield: Vietnam, och inte Vietnammoddar till 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Gammal film men ack så rolig Teh Pwn3d Life Redigerad 3 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Gammal film men ack så rolig Teh Pwn3d Life Den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Körde just en match där det var ca 12 mot 12 i början, sen 10 mot 9 vid slutet på BF 2142 , blev faktist väldigt nöjd med resultatet http://img397.imageshack.us/img397/5296/bf21422007010404362071tc0.png http://img397.imageshack.us/img397/1088/bf21422007010404365620si7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Snyggt, Men är BF2142 verkligen värt det? Tänker kanske köpa det ngn gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Snyggt, Men är BF2142 verkligen värt det? Tänker kanske köpa det ngn gång... Prova demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Snyggt, Men är BF2142 verkligen värt det? Tänker kanske köpa det ngn gång... Det beror på vad man tycker om krigs spel och spelsettet och sånt, själv tycker jag att det är värt att köpas Men som Jacker sa, prova demot först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Gammal film men ack så rolig Teh Pwn3d Life Skitrolig som fan. Några av dom roligaste snuttarna i filmen är ju den där Anti-Tanken tjatar om sin happy meal och när dom bombar spec-snubben i slutet och sen ger han ju tebax... och så finns det massa roliga grejer som man bara inte kan förklara finns en annan bf2-film som heter ''Mine'' Enjoy! ''Mine'' Rolig, som fan. ''Mine 2'' Den här är ännu roligare än 1an säger ja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Ska nog dra ner till köpcentret och köpa mig BF2142 imorgon Verkar riktigt nice, lirade det en del på DH med min polare (genom LAN). En fråga bara, är det många som lirar? Finns det många svenska servrar med bra admins osv? Redigerad 4 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Har tankat BF2142 demot nu. Men det kommer upp "Sätt in rätt skiva för att fortsätta" när jag försöker starta det. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ska nog dra ner till köpcentret och köpa mig BF2142 imorgon Verkar riktigt nice, lirade det en del på DH med min polare (genom LAN). En fråga bara, är det många som lirar? Finns det många svenska servrar med bra admins osv? Det finns väldigt många svenskar, och svenska servrar, admins vet jag inte om dom är bra eftersom jag har ALDRIG sett någon fuska/svära/anklaga folk för saker , och på några servrar så blir man kickad efter ett antal team kills, och om någon missköter sig iallafall, så går det ju att vote-kicka så det behövs igentligen inga admins, iallafall vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Det finns väldigt många svenskar, och svenska servrar, admins vet jag inte om dom är bra eftersom jag har ALDRIG sett någon fuska/svära/anklaga folk för saker , och på några servrar så blir man kickad efter ett antal team kills, och om någon missköter sig iallafall, så går det ju att vote-kicka så det behövs igentligen inga admins, iallafall vad jag vet Ok, nu har jag iallafall köpt spelet för 299:- på Siba så nu ska jag installera och sedan spela Några speciella patchar man ska tanka? Redigerad 5 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ok, nu har jag iallafall köpt spelet för 299:- på Siba så nu ska jag installera och sedan spela Några speciella patchar man ska tanka? Dom senaste kanske. www.bf2files.cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Dom senaste kanske. www.bf2files.cm Tänkte mest om det hade hunnit komma några -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tänkte mest om det hade hunnit komma några -.- Det är EA vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts