Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Du var sämst nyss på Wake!!!

Nej men det var kul att se nån Gtasajtare ute på BF2.

Jag har börjat spela BF2 igen. Jävligt kul. Älska medic på Karkand eller Jalabad.

Jag var väl inte sämst på wake?

Tror jag kom 7:a när jag lirade med dig

Tycker det är konstigt med medaljerna, ska ha veteran på sniper.

Har gjort allting för att få den.

Varför får jag den inte?

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EA har gjort det igen.

Många, många, många bf2142 spelare har blivit nollade (alla deras kariär är borta) p.g.a att deras skript inte fungera som det skulle.

Så ja, alla vapen,ranker osv allt är borta.

Många kommer säker sluta spela om inte EA fixar det, min polare som har spelat ganska mycket, och har låst upp mycket osv, är ganska lack. Många som är det.

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...2&start=105

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EA har gjort det igen.

Många, många, många bf2142 spelare har blivit nollade (alla deras kariär är borta) p.g.a att deras skript inte fungera som det skulle.

Så ja, alla vapen,ranker osv allt är borta.

Många kommer säker sluta spela om inte EA fixar det, min polare som har spelat ganska mycket, och har låst upp mycket osv, är ganska lack. Många som är det.

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...2&start=105

Battlefield- spelen ger en ny mening till frasen "War is hell!" :ermm: Åtminstone vad det gäller BF2 och 2142.

Vill man spela BF så ska man skaffa sig 1942. Bra mycket bättre och buggfriare än efterträdarna, plus ett stort antal riktigt spelbara moddar (Silent Heroes, Eve of Destruction, Forgotten Hope, Experience WWII, osv.)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield- spelen ger en ny mening till frasen "War is hell!" ^_^ Åtminstone vad det gäller BF2 och 2142.

Vill man spela BF så ska man skaffa sig 1942. Bra mycket bättre och buggfriare än efterträdarna, plus ett stort antal riktigt spelbara moddar (Silent Heroes, Eve of Destruction, Forgotten Hope, Experience WWII, osv.)

Man får inte glömma DC(Al Kafji Docks :ermm::ermm:-_- ).

Vilka minnen man har från den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vädigt fina stats.

Hatar fan dåliga gunners som inte kan skjuta. Som igår, jag tog helikopter från USA's Spwans plats på Wake.

Så hoppa det in en kille i helikoptern som gunner, sen när jag ser massa av människor så skjuter han inte, jag skrek som fan i micken : SHOOOT SHOOOOT!!!! Men han bara sket i det, han satt där lungt och stilla.

Också blev jag nerskjuten av en pansarvagn, då vart han skitsur på mig och sa åt mig att lära mig flyga.

Fyfan jag hatar såna människor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara så att du måste uppdatera Punkbuster, kolla här.

Nu funkar det. Tack för hjälpen.

Edit: Har gått både bra o dåligt för mig hittills (som jag sa innan så började ja köra igår)

Mina stats: [swe]pillipossa

om ni undrar varför det står att ja blev reggad i november, så hade ja inte en tillräcklig bra data, så fick jag vänta till jul.

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...