Stoffe Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gillar inte dc så mycket, mest för att det inte känns så kul att bara springa rundor i öknen med en m16. föredrar FH eller EoD, men ingen spelar det senare längre. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Du var sämst nyss på Wake!!! Nej men det var kul att se nån Gtasajtare ute på BF2. Jag har börjat spela BF2 igen. Jävligt kul. Älska medic på Karkand eller Jalabad. Jag var väl inte sämst på wake? Tror jag kom 7:a när jag lirade med dig Tycker det är konstigt med medaljerna, ska ha veteran på sniper. Har gjort allting för att få den. Varför får jag den inte? Redigerad 10 december, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 EA har gjort det igen. Många, många, många bf2142 spelare har blivit nollade (alla deras kariär är borta) p.g.a att deras skript inte fungera som det skulle. Så ja, alla vapen,ranker osv allt är borta. Många kommer säker sluta spela om inte EA fixar det, min polare som har spelat ganska mycket, och har låst upp mycket osv, är ganska lack. Många som är det. http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...2&start=105 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) EA har gjort det igen. Många, många, många bf2142 spelare har blivit nollade (alla deras kariär är borta) p.g.a att deras skript inte fungera som det skulle. Så ja, alla vapen,ranker osv allt är borta. Många kommer säker sluta spela om inte EA fixar det, min polare som har spelat ganska mycket, och har låst upp mycket osv, är ganska lack. Många som är det. http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...2&start=105 Battlefield- spelen ger en ny mening till frasen "War is hell!" Åtminstone vad det gäller BF2 och 2142. Vill man spela BF så ska man skaffa sig 1942. Bra mycket bättre och buggfriare än efterträdarna, plus ett stort antal riktigt spelbara moddar (Silent Heroes, Eve of Destruction, Forgotten Hope, Experience WWII, osv.) Redigerad 12 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Battlefield- spelen ger en ny mening till frasen "War is hell!" Åtminstone vad det gäller BF2 och 2142. Vill man spela BF så ska man skaffa sig 1942. Bra mycket bättre och buggfriare än efterträdarna, plus ett stort antal riktigt spelbara moddar (Silent Heroes, Eve of Destruction, Forgotten Hope, Experience WWII, osv.) Man får inte glömma DC(Al Kafji Docks ). Vilka minnen man har från den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Yarrh.. glöm bort denna post! Redigerad 12 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 mest för att det inte känns så kul att bara springa rundor i öknen med en m16. Vad att inte gilla? Aja, Ska spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hur spelar man 64 player på SinglePlayer? Eller går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hur spelar man 64 player på SinglePlayer? Eller går det? Finns en fil på www.bf2files.com som fixar det. Har länkat till den någon sida tillbaka. Men det får du kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Här har min kompis gjort en fett skön bf2-film. Checka in : A Battlefield 2 Movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Finns en fil på www.bf2files.com som fixar det. Har länkat till den någon sida tillbaka. Men det får du kolla själv. Hittar inte den filen. Help me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Hittar inte den filen. Help me! Bububu http://shadowreaver.net/~bf2sp64/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Får den inte att funka Tossie! Har installerat. Trycker på launch sen så är det som vanligt i allafall.Vad gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Har börjat köra BF2 igen då en klasskompis fick mig börja igen. Körde igår med honom med tank på Karkand, och jag har inte krt på 1 år och fick nytt rekord . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vädigt fina stats. Hatar fan dåliga gunners som inte kan skjuta. Som igår, jag tog helikopter från USA's Spwans plats på Wake. Så hoppa det in en kille i helikoptern som gunner, sen när jag ser massa av människor så skjuter han inte, jag skrek som fan i micken : SHOOOT SHOOOOT!!!! Men han bara sket i det, han satt där lungt och stilla. Också blev jag nerskjuten av en pansarvagn, då vart han skitsur på mig och sa åt mig att lära mig flyga. Fyfan jag hatar såna människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 God jul! Här kommer en liten BF2142 film. Filmen har ingen som helst poäng och har därför fått namnet "a waste of time" Det är en liten film som vi gjort at klipp som blev över. http://www.youtube.com/watch?v=PrKhLEsKUlg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om det är någon sim vill lira BF2 så holla @ my xfire. Mitt namn är oggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Har fått problem med Bf 2. Det är så att Punkbuster håller på o kicka mig hela tiden. asså jag köpte bf 2 idag. Och jag blir så jävla arg att man inte kan va på en enda server. Så vet ni vad som är fel? Snälla. Redigerad 28 december, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan vara så att du måste uppdatera Punkbuster, kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Kan vara så att du måste uppdatera Punkbuster, kolla här. Nu funkar det. Tack för hjälpen. Edit: Har gått både bra o dåligt för mig hittills (som jag sa innan så började ja köra igår) Mina stats: [swe]pillipossa om ni undrar varför det står att ja blev reggad i november, så hade ja inte en tillräcklig bra data, så fick jag vänta till jul. Redigerad 29 december, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts