Boomer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Kan man köra Ubåt på bf42 om man inte spelar online ? Bot Support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vilket BF är det bästa? Hade tänkt att köpa ett men vet inte vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vilket BF är det bästa? Hade tänkt att köpa ett men vet inte vilket. Första. BattleField 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vilket BF är det bästa? Hade tänkt att köpa ett men vet inte vilket. Battlefield 2 är IMO det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Första. BattleField 1942. Samma, och DC minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vilket spelas mest idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vilket spelas mest idag? Battlefield 2 och 2142. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Okej, tror inte jag kommer skaffa 2142, gillar inte framtidsspel. Det får väl bli BF2. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Första. BattleField 1942. Amen.. DC/vanliga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Okej, tror inte jag kommer skaffa 2142, gillar inte framtidsspel. Det får väl bli BF2. Tack så mycket! BF2 suger rätt hårt. BF1942 är spelglädje all-over, och det finns alltid tillräckligt med folk online. Plus att spelet nästan är fjortisfritt nu när alla spelar BF2/BF2142. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) BF2 suger rätt hårt. BF1942 är spelglädje all-over, och det finns alltid tillräckligt med folk online. Plus att spelet nästan är fjortisfritt nu när alla spelar BF2/BF2142. Jag kan ju ladda hem BF2 demo respektive BF1942 demo så kan jag prova och se vilket jag ska köpa. Det blir sen efter jul när jag har köpt min nya dator Den datorn jag sitter med nu pallar inte det Sen kan jag ju passa på och fråga hur bra den nya datorn kommer köra spelen: Graffe: Gainward GeForce 7900gs 256 mb Processor: Intel Core 2 dou E6400 2.13 GHz Minne: 2 gb DDR2 Redigerad 4 december, 2006 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 FH-modden eller EoD till BF1942=Teh pwn! BF2 suger, och bf2142 är bara inte rätt miljö. BFV sa vi inte prata om... det är helt enkelt inte ett alternativ. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag kan ju ladda hem BF2 demo respektive BF1942 demo så kan jag prova och se vilket jag ska köpa. Det blir sen efter jul när jag har köpt min nya dator Den datorn jag sitter med nu pallar inte det Sen kan jag ju passa på och fråga hur bra den nya datorn kommer köra spelen: Graffe: Gainward GeForce 7900gs 256 mb Processor: Intel Core 2 dou E6400 2.13 GHz Minne: 2 gb DDR2 Du toppar nog max i båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Amen.. DC/vanliga . Ahh. Desert Combat är bara bäääst!. BF2142 är bara bra ifall man kör Titan Mode. BF2142 har en skön känsla. BF2 är grymt men synd att det inte finns lite sån här "Irakisk/Amerikansk Patriotisk" musik när man spelar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Fan nu vill jag spela BF1942 igen >.< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bara jag som älskar att vara sniper? Jag använder inget annat vapen, ligger aldrig och campar. Springer runt där det är fullt med folk och knäpper dem Blir bara lite sur på hitboxen ibland, fast har fixxat den hyffsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bara jag som älskar att vara sniper? Jag använder inget annat vapen, ligger aldrig och campar. Springer runt där det är fullt med folk och knäpper dem Blir bara lite sur på hitboxen ibland, fast har fixxat den hyffsat bra Du var sämst nyss på Wake!!! Nej men det var kul att se nån Gtasajtare ute på BF2. Jag har börjat spela BF2 igen. Jävligt kul. Älska medic på Karkand eller Jalabad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Snubblade över en mod för några veckor sen. Letade av någon anleding efter bilder på en Ak-47 på google och fick se en sjukt snygg modell på en Ak, så jag går in på sidan och ser att det är Desert Combat, modden som Jacker talat så varmt om. Så idag har jag äntligen testat den och kan bara säga att den är grymt kul. Har aldrig varit så extremt förtjust i BF1942 men med denna modden blev det andra bullar (kanel ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Snubblade över en mod för några veckor sen. Letade av någon anleding efter bilder på en Ak-47 på google och fick se en sjukt snygg modell på en Ak, så jag går in på sidan och ser att det är Desert Combat, modden som Jacker talat så varmt om. Så idag har jag äntligen testat den och kan bara säga att den är grymt kul. Har aldrig varit så extremt förtjust i BF1942 men med denna modden blev det andra bullar (kanel ). Är inte så förtjust i DC, det känns inte så bra genomfört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Är inte så förtjust i DC, det känns inte så bra genomfört. Haha. Okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts