Jacker Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Du måste ha BF1942 uppdaterat till senaste versionen för att kunna spela. Installera först 1.6 -> Tanka här Sedan 1.6b -> Tanka här Avinstallera Desert Combat innan du patchar, sen installerar du DC igen. När du sedan startar BF1942 går du bara in under fliken "Custom Games" och väljer Desert Combat. När du ändå är inne på moddar måste jag tipsa om ett par andra; Silent Heroes, Sverige V.S Norge. Riktigt spelbar mod dessutom! SH spelas varje tisdagskväll 20.00 (du lär hitta servern folk spelar på, finns typ bara fyra SH- servrar uppe http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> ). Sen Forgotten Hope. Hyffsat realistisk WWII- mod. Innehåller sjukt mycket mer enheter och vapen än orginalet (nackdelen är att modden är lite mer än 1GB att tanka...). Redigerad 24 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Du måste ha BF1942 uppdaterat till senaste versionen för att kunna spela. Installera först 1.6 -> Tanka här Sedan 1.6b -> Tanka här Avinstallera Desert Combat innan du patchar, sen installerar du DC igen. När du sedan startar BF1942 går du bara in under fliken "Custom Games" och väljer Desert Combat. När du ändå är inne på moddar måste jag tipsa om ett par andra; Silent Heroes, Sverige V.S Norge. Riktigt spelbar mod dessutom! SH spelas varje tisdagskväll 20.00 (du lär hitta servern folk spelar på, finns typ bara fyra SH- servrar uppe ). Sen . Hyffsat realistisk WWII- mod. Innehåller sjukt mycket mer enheter och vapen än orginalet (nackdelen är att modden är lite mer än 1GB att tanka...). Okej, tack. Ska försöka få igång det nu Edit: Det funkar nu Redigerad 24 oktober, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tjeniz. Jag har letat desperat i ett halvår nu efter manualen till mit battlefield vietnam, utan framgång. Jag kan ju inte installera skiten utan den heliga koden som står där bak på manualen, så jag kommer till er och frågar om någon av er har en ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hej var finns patcherna så att man kan låsa upp 64banorna på single player på bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Hej var finns patcherna så att man kan låsa upp 64banorna på single player på bf2 Patch, det är väl en mod ? Patcher finns o ladda hem på BF2.se Redigerad 2 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Patch, det är väl en mod ? Patcher finns o ladda hem på BF2.se Det är både en patch och mod enligt mig. Eftersom 32 och 64 banorna inte fanns med i vanliga BF så därför gjorde någon en patch som låser upp dem Och det är bara att söka på google. Redigerad 5 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hej var finns patcherna så att man kan låsa upp 64banorna på single player på bf2 Precis här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Någon schysst snubbe som kan ladda upp alla Server filerna i level mappen?. Jag har nämnligen installerat någon mod som gör att det blir 64 AI på kartan men min dator klarar inte av det så.... och nu kan jag inte uninstallera jäkelen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Glöm den övre delen. Allt klyddade sig och jag tog bort spelet. Jag behöver ändå inte 2an. Men jag undrar hur jag joinar som Spectator på 2142?(Under singleplayer) Redigerad 11 november, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Finns det ett singleplayerläge på Battlefield 2142 eller är det bara ett onlinespel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ja, fast det är ingen uppdragsbaserad handling, utan tillsammans med botar på multiplayerbanorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hur gör jag för att låsa upp ett nytt vapen från den nya patchen? behöver jag låsa upp det gamla innan jag kan låsa upp de nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ja, fast det är ingen uppdragsbaserad handling, utan tillsammans med botar på multiplayerbanorna. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Måste man ha Special forces för att kunna låsa upp de nyaste vapnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Någon som kan alla commandon för att fixxa hitboxen på bf2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har haft BF1942 sen länge men jag har alltid undrat varför man inte kan spela vissa banor som Coral Sea osv. . Jag klarade hela Campaign igår men jag fick fan inga nya kartor för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Aberdeen, Coral Sea, Battle of Britian, Philippines och Caen finns bara i MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Aberdeen, Coral Sea, Battle of Britian, Philippines och Caen finns bara i MP. Ska finnas sät att göra dom till coop banor (Iaf coral Sea) ,Ska finnas att ladda ner på Battlefieldfiles.com (eller ngt sådant) från filefront:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Kan man köra Ubåt på bf42 om man inte spelar online ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Nope. Vet inte om det funkar att lägga till en på en bana via BC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts