chucky.swe Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Har spelat lite bf-2142 och detta ska jag säga er kommer nog bli ett jävligt bra spel! Jag ska iallafall köpa det Och möjligt vis försöka köpa/låna/sno (om man blir riktigt desperat) alla dom 560600505656 miljonerna extra addonsen. Redigerad 16 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Du måste du? Det ligger lite vapen väskor utsprida här och där om du inte märkt det. Då måste du väl ha låst upp vapnet innan du kan få det, lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Då måste du väl ha låst upp vapnet innan du kan få det, lr Du kan plocka upp, men inte välja det i menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kek dubbelpost So. In the latest CGW podcast, they received retail boxed copies of BF 2142. When you open the box, a big slip of paper falls out first, preceeding any discs or manuals. The slip of paper says, essentially, that 2142 includes monitoring software which runs while your computer is online, and records "anonymous" information like your IP address, surfing habits (probably via cookie scans), and other "computing habits" in order to report this information back to ad companies and ad servers, which generates in-game ads. Now, I can live with certain in-game ads (though apparently there will be Dodge truck and Neon ads in the bleak, futuristic world of 2142), but including a lengthy description - outside of even the Eula - seems to indicate even EA knows that this is some shady borderline spyware shit. I don't support it and won't be buying 2142 (for a host of other reasons, too). Humm.. Hoppas det är bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Kek dubbelpost Humm.. Hoppas det är bullshit Vadå? finns det något i spelet som fångar upp information och sänder det till..? Översätt det där tack.. jag förstår inte riktigt.. Redigerad 17 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Så jävla fattigt! De har ingen rätt till att se vad jag gör på datorn när jag inte anvädner battlefield! http://www.gamereactor.se/nyheter/8750/Bat...E5+dig/#1251201 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ännu en anledning till att man ska bojkotta EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Betyder bara en sak, inget bf2142 för mig, den där skiten var det som fick mig att bestämma mig, blir ET:QW istället. Kvalitetslir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Confirmed. http://x5.freeshare.us/122fs2489721.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Confirmed. <bild> Eller? http://bf2142.se/forums.php?m=posts&q=946 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Same shit, diffrent way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns säkert något program som monitorer utgående och ingående information från internet. Starta BF och minimera det och titta efter ifall det skickas ut någon Info och kolla vart. Hur svårt kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns det nån snabb server att tanka ner BF2142 demot ifrån? FZ hade en skitsnabb server innan men nu är den slö som fan, har dom bytt servrar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns det nån snabb server att tanka ner BF2142 demot ifrån? FZ hade en skitsnabb server innan men nu är den slö som fan, har dom bytt servrar eller? Många som laddar ner kanske?? Prova på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns det nån snabb server att tanka ner BF2142 demot ifrån? FZ hade en skitsnabb server innan men nu är den slö som fan, har dom bytt servrar eller? Dem har inte uppdaterat koden på filarkivet för "nya" FZ, men dem arbetar tydligen på ett helt nytt system. Bl.a. har det stöd för Torrents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jahapp,ska köpa bf2142 så fort jag har lite pengar över.(har en del men orka ta ut från banken) så ska nog kanske tigga det av farsan * INKÖPES SNART * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Battlefield 2142 themet i Trailern är så jäkla härlig. Ingen har någon aning ifall den kommer lanseras gratis eller något? EDIT: Kan någon berätta hur man spelar upp .bf2142demo filer?. Jag har redan spelat in en men när jag går in på Battle Recorder så finns den inte med i listan Redigerad 21 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 EDIT: Kan någon berätta hur man spelar upp .bf2142demo filer?. Jag har redan spelat in en men när jag går in på Battle Recorder så finns den inte med i listan Jag förmodar att ingen har sett min edit . Förlåt för att jag gjorde så här men... jag behöver ett snabbt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Kanske ingen som vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) En liten fråga. Hur får jag battlefield desertcombat att funka? När jag startar det efter installationen så kommer jag bara in på det vanliga bf 1942. Vet någon ? Redigerad 24 oktober, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts