Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej, menar inte att dom kommer gå under, menar att dom inte kommer tjäna några pengar.. Dom är ju giriga och vill ha mer >_<

ja, CS är ju populärt, samma sak med BF, har inte sagt nått annat. Dock kan Dice/EA längre tjäna pengar på BF, eftersom inte så många köper det längre.. Därför måste dom komma med nya spel/packs för att få in mer pengar

Ja, därför att dem har släppt nya BF- spel?

Ja.. jag har blåaögon :'(

Att vara "blåögd" är ett uttryck för att vara naiv och vägra inse vissa saker, oavsett ögonfärg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du påstår att BF- serien hade dött om DICE/EA inte skapat nya spel. Men hade dem inte gjort det hade folk fortfarande spelet dem, eftersom spelet var en sån succé. >_<:o

Fel ;)

Påstår att DICE/EA skapar nya spel för att tjäna mer pengar, och känslan från dom första spelen kan inte överleva till dom nya! Typ.. Nått sånt.. :lol: Men typ, peace? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GiZmo: Skapar dem inga nya spel, kan man inte köpa några nya. På så sätt säljer man den redan existerande och stabila produkten ett tag till.

Jo, men bara i ett fåtal exemplar (om man jämnför vad som såldes i "början").. Marknaden blir ju mättad efter ett tag :) Vill man tjäna mer pengar så får man införa nån slags kostnad för att spela eller släppa nya grejer..

Lirade nyss med nor_adde samt sikorka.. Jag o sikorka vann :D

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade nyss med nor_adde samt sikorka.. Jag o sikorka vann :D

Guuuud vad segt att förstöra titans.. XD

Men wtf, hur välja men extra saker som man kan använda, typ granser, osynlighets grejz0rs?

Det står ju "Dra obejektet till de tomma ruterna" - MEN DET GÅR JU INTE, DOM ÄR JU FASTLIMMADE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guuuud vad segt att förstöra titans.. XD

Men wtf, hur välja men extra saker som man kan använda, typ granser, osynlighets grejz0rs?

Det står ju "Dra obejektet till de tomma ruterna" - MEN DET GÅR JU INTE, DOM ÄR JU FASTLIMMADE!

Haha, tog ju liiiite tid :) Fast normalt är man ju inte 2st så..

Och ja, de går inte att dra, WTF! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guuuud vad segt att förstöra titans.. XD

Men wtf, hur välja men extra saker som man kan använda, typ granser, osynlighets grejz0rs?

Det står ju "Dra obejektet till de tomma ruterna" - MEN DET GÅR JU INTE, DOM ÄR JU FASTLIMMADE!

Det är ju demo så jag tror inte man ska kunna dra sakerna till EQ :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...