gizmo91 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Nju håller jag på och tankar patch 1.3 (finns det nyare?), sen börjar jag lira igen Btw kan man byta namn på sitt konto/spelnamn? Redigerad 30 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 1.3 är senaste, ja. Tyvärr kan man inte byta namn. Bara lägga till ett prefix i början av namnet (klantag t.ex.). Glöm inte bort att prova modden Point of Existence 2 som har släppts nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 1.3 är senaste, ja. Tyvärr kan man inte byta namn. Bara lägga till ett prefix i början av namnet (klantag t.ex.). Glöm inte bort att prova modden Point of Existence 2 som har släppts nu! Aff, aja har endå inte lirat nåt på mp med accet än, gör ett nytt sen. Ok, länk till den, och vad gör den moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Tyskland vs Ukriana i modern tid. http://www.pointofexistence.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jaha, nu ska vi jobba med att testa spelet åt EA också. Gratis arbetskraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Har installerat mitt BF2 nu igen, ska fixa PoE också Någon som vet någon torrent till PoE? EDIT: Går nog bra ändå Redigerad 11 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Vart laddar du ner PoE? Fick bara hastigheten 50 kb/s i en timme.. EDIT: Ähum.Det går bra nu Redigerad 11 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Vart laddar du ner PoE? Fick bara hastigheten 50 kb/s i en timme.. http://pointofexistence.hypernia.net/ Runt 200kb/s just nu EDIT: Okej Lira sen chucky? Redigerad 11 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Typ det jag med fast på en norsk sida Edit: Ja fan å! ..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus].. Redigerad 11 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Typ det jag med fast på en norsk sida Edit: Ja fan å! ..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus].. 82% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 20 Fan vad det kommer bli konstigt du får nog spela utan mig i 40 minuter...Har 1.11 timmes nerladdning framför mig.. ..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus].. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det går inte att köra online med PoE. Kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 20 Fan vad det kommer bli konstigt du får nog spela utan mig i 40 minuter...Har 1.11 timmes nerladdning framför mig.. ..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus].. Har du någon MSN? Blir lättare.. Jonas, har du BF2 1.4? Tror man måste ha det.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yepp, ramsjoking@hotmail.com men är inte inne för att underlätta för nerladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yepp, ramsjoking@hotmail.com men är inte inne för att underlätta för nerladdningen Ok Logga in sen när det är klart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jahapp!,nu har man lira PoE me' JSHC Och jävlar vad det var roligt..Lite lite folk på servern kanske men annars +++! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Ett tips är att installera det här. Och sen välja (PoE2)server här. Redigerad 17 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Just nu tankar jag POE i 850 kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Den här filmen säger det mesta om BF2. Även om dem missade en jävla massa buggar och problem... Fast, iofs, tror jag ingen orkar göra en 9284853 minuter lång film bara för att visa upp alla problem. "We're still into development on the game [battlefield 2142] and don't have a final number of maps yet, but I can guarantee we won't release anything unless it delivers the depth, balance and polish that you expect from DICE. The number will be in double-digits though" - EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts