Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Köpte bf2 för ett par dagar sen, är väl nån vecka sen nu tror jag. Riktigt kul lir :D Även om jets är snudd på oövervinnliga.

Har hunnit bli Corporal och arbetar mig sakta upp mot Sergeant :D Har låst upp G36C, SCAR-L, G3:an och L85:an. Nästa blir väl M95 / L96A1 då sniper är en väldigt rolig klass B) Men jag föredrar Spec. Ops. Skitroligt att fylla jeepen med C4 och köra rakt in i en tank eller dylikt.

Aja mina stats finns här:

http://bf2s.com/player/58491866/

Inte så jättefina än, men jag arbetar på det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aff.. Lirar BF2 nu.. Flyger runt med helikoptern ^_^ Bara singleplayer dock :( Kunde fått BF2 för några månader sen, men avböjde eftersom min dator är sämre än minikraven.. Skaffade de dock för några dagar sen, och jag kan lira nästan helt utan lagg :huh:

ååååångrar mig :'(

Vad är det som är sämre än minimum -_- ?

Edit: min 950 post :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aff.. Lirar BF2 nu.. Flyger runt med helikoptern -_- Bara singleplayer dock ^_^ Kunde fått BF2 för några månader sen, men avböjde eftersom min dator är sämre än minikraven.. Skaffade de dock för några dagar sen, och jag kan lira nästan helt utan lagg :huh:

ååååångrar mig :'(

Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX.

AMD 1.5GHz, 1536 MB RAM och GeForce 5600 FX.. Allt utom Ramet ligger under minimum gränsen :huh: Japp, lirar SP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX.

¨

Konstigt kanske är vilken server man kör på har inte laggat för mig nån gång amd 64x2 3800 + = 4,0 ghz 1gig ram och ati x 700 se (dock har jag bara provat demo)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX.

Jag kan lira på allt maxxat @ 1280X1025 helt utan lagg, och har samma grafikkort fast lite mer ram :| Vet inte hur bra den P4:an tar sig i spel men den borde ju duga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höhö, lirar BF2 ganksa mycket nu :D Tränar på mig att flyga med helikoptern, kan flyga rätt så bra nu.. Kollade nyss på två stycket tränings videos, Heli Tutorial 1, Solo and Dalian und BF2: Helicopter flight on Dalian Plant in a pub måste testa de när jag kommer hem..

Väntar på att bussen ska gå hem, bara 1 timme kvar typ, så om 2timmar är jag hemma :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...