Mikolan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Köpte bf2 för ett par dagar sen, är väl nån vecka sen nu tror jag. Riktigt kul lir Även om jets är snudd på oövervinnliga. Har hunnit bli Corporal och arbetar mig sakta upp mot Sergeant Har låst upp G36C, SCAR-L, G3:an och L85:an. Nästa blir väl M95 / L96A1 då sniper är en väldigt rolig klass Men jag föredrar Spec. Ops. Skitroligt att fylla jeepen med C4 och köra rakt in i en tank eller dylikt. Aja mina stats finns här: http://bf2s.com/player/58491866/ Inte så jättefina än, men jag arbetar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 100:- på att du tröttnar om ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 100:- på att du tröttnar om ett par månader. Inom ett par månader? Det gör man väl med allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Inom ett par månader? Det gör man väl med allt Wurd. Jag har hittat en mod som gör att man kan spela 64 maps med bottar, men dom verkar inte "spela" inom de områden. Dom håller sig bara inom 16 maps storleken. I vissa fall står dom bara still när dom dött en gång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 100:- på att du tröttnar om ett par månader. PayPal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Aff.. Lirar BF2 nu.. Flyger runt med helikoptern Bara singleplayer dock Kunde fått BF2 för några månader sen, men avböjde eftersom min dator är sämre än minikraven.. Skaffade de dock för några dagar sen, och jag kan lira nästan helt utan lagg ååååångrar mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Aff.. Lirar BF2 nu.. Flyger runt med helikoptern Bara singleplayer dock Kunde fått BF2 för några månader sen, men avböjde eftersom min dator är sämre än minikraven.. Skaffade de dock för några dagar sen, och jag kan lira nästan helt utan lagg ååååångrar mig :'( Vad är det som är sämre än minimum ? Edit: min 950 post Redigerad 15 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Aff.. Lirar BF2 nu.. Flyger runt med helikoptern Bara singleplayer dock Kunde fått BF2 för några månader sen, men avböjde eftersom min dator är sämre än minikraven.. Skaffade de dock för några dagar sen, och jag kan lira nästan helt utan lagg ååååångrar mig :'( Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX. AMD 1.5GHz, 1536 MB RAM och GeForce 5600 FX.. Allt utom Ramet ligger under minimum gränsen Japp, lirar SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX. ¨ Konstigt kanske är vilken server man kör på har inte laggat för mig nån gång amd 64x2 3800 + = 4,0 ghz 1gig ram och ati x 700 se (dock har jag bara provat demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Konstigt. Spelade du SP, eller? I praktiken ligger minimumkraven långt över de officiella. Det laggar även på mitt system om jag kör på högsta, och jag har P4 3.6 GHz, 1536 MB RAM och 7800GTX. Jag kan lira på allt maxxat @ 1280X1025 helt utan lagg, och har samma grafikkort fast lite mer ram :| Vet inte hur bra den P4:an tar sig i spel men den borde ju duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Mjo, det beror på RAM- minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Mjo, det beror på RAM- minnet. BF2 suger RAM som fan. Med 1GB hackade det räka varje gång jag spawnade, först efter jag köpt 1 GB till så laggade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 BF2 suger RAM som fan. Med 1GB hackade det räka varje gång jag spawnade, först efter jag köpt 1 GB till så laggade det inte. Körde du på samma "system" (grafik?) som Jacker? Nån som tror Battlefield 2142 blir lika buggit? btw min 980 post, börjar närma mig 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Körde du på samma "system" (grafik?) som Jacker? Nån som tror Battlefield 2142 blir lika buggit? btw min 980 post, börjar närma mig 1000 Nä, jag kör med ett X800Pro 256mb, och IP4 3.0GhZ. Lite sämre än hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Nä, jag kör med ett X800Pro 256mb, och IP4 3.0GhZ. Lite sämre än hans. Okej, nån som har nån kommentar på bf2142 frågan? Nån som tror Battlefield 2142 blir lika buggit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Typ. Synd isåfall vill ha ett Bf spel som 1942 med bra support(?) och dom släppta nya banor oftare än till BF2 etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Here it goes!.. Noen som vill spele Battlefield med meg? (Halvnorska FTW!!!)^ Ska bara få ner 1.3 patchen.. Ärf..Tar det en annan dag.. Eller inte men jag spelar singel!.. Redigerad 17 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Höhö, lirar BF2 ganksa mycket nu Tränar på mig att flyga med helikoptern, kan flyga rätt så bra nu.. Kollade nyss på två stycket tränings videos, Heli Tutorial 1, Solo and Dalian und BF2: Helicopter flight on Dalian Plant in a pub måste testa de när jag kommer hem.. Väntar på att bussen ska gå hem, bara 1 timme kvar typ, så om 2timmar är jag hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts