Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Om vad? Att folk kommer whora ännu mer p.g.a. rankingsystemet? Att spelet kommer innehålla 9275829473 buggar för att DICE stressar fram spelet? Bedöm själv Är det svenska eller kanadensiska DICE som gör spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Har ett problem. Har nyss installerat BF2 och patch 1.22, men när jag startar BF2 så startas datorn om precis när EA-games(challenge everything) logan kommer upp ... Har installerat rätt och allt..installerade på samma sätt som på min andra dator och det funkar där... vet nån vad jag ska göra? rätt jobbigt att datorn startas om efter varje försök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns inget spel som tjaffsar mer än BF2. Det bästa är att fråga på BF2.se. Finns många möjliga förklaringar på problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 En beta av modden Op. Peacekeeper 2 är nu släppt. Jag hann testa lite igår kväll och inte var det en dålig mod iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ska tanka när jag kommer hem, nu kanske det äntligen går att spela BF2. Hur är vapnen? Är det "Run 'n shootin lottery BF2- style" eller "Prone 'n burst skill style"? Redigerad 3 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Bedöm själv Är det svenska eller kanadensiska DICE som gör spelet? Svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ska tanka när jag kommer hem, nu kanske det äntligen går att spela BF2. Hur är vapnen? Är det "Run 'n shootin lottery BF2- style" eller "Prone 'n burst skill style"? Prone 'n Burst... Tyvärr, jag vill ha lite mer UT i BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Prone 'n Burst... Tyvärr, jag vill ha lite mer UT i BF2 De vill faktiskt ja också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Spela UT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Har haft BF2 i snart ett halv år och hur jag än försöker kan jag omöjligt spela online :'( börjar värkligen att tröttna nu har någon nogon ide va det kan vara JA jag har ett online konto JA jag är medlem i på EA JA jag har köpt det ett hundra prosent lagligt vet inte om detta är warez men jag vill värkligen få det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Har haft BF2 i snart ett halv år och hur jag än försöker kan jag omöjligt spela online :'( börjar värkligen att tröttna nu har någon nogon ide va det kan vara JA jag har ett online konto JA jag är medlem i på EA JA jag har köpt det ett hundra prosent lagligt vet inte om detta är warez men jag vill värkligen få det att funka Har du patch 1.22 då? Och nej det där är knappast warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Har du patch 1.22 då? Och nej det där är knappast warez. Nej jag har 1.1 man har dock provat att ladda ner 1.22 ett flertal gånger har dock aldrig funkat har altid stannat på 51% men det kan ju inte skada en till gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Skapa ett nytt konto på datorn utan ÅÄÖ i användarnamnet. Installera och spela därifrån, funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ful bild jag tog för en månad sen när de blev problem med anslutningen, fordonen svävade iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nån som har OP. peacekeepers som vill spela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ful bild jag tog för en månad sen när de blev problem med anslutningen, fordonen svävade iväg Blir alltid så. Händer även när en BFC- fil är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Funkar server list till OP peacekeepers för er ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ja, men se till att inte ha "Rankad" ikryssat i filtret (moddar är inte tillåtna att köras på rankade servrar). Om inte det hjälper får du ändra lite mer i flitret tills det ryker upp servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Bojkott mellan den 3 och 4 juni. Lär mer här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Bojkott mellan den 3 och 4 juni. Lär mer här! Okej, alla kör så mycket de bara orkar mellan den 3 och 4 juni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts