Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Varför ska dom ha punkbuster???

Det bara krånglar för många

Buster Punkar, PunkBuster, Är et fusk program som EA lägger på sina spel..

BTW, till alla som inte kan spela online, kolla så ni har installerat patch v1.22

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Själv har jag slutat spela BF2. Är så jäkla less på att det laggar sönder efter senaste patchen, samt att patcharna gjort spelet ännu buggigare än vad det var vid release. Om 1.3 inte blir en vettig patch vet jag inte om jag någonsin kommer röra spelet igen.

Tack DICE och EA för att ni gör ett bra jobb med BF2 och stöttar communityt! >_<

(Ovanstående rad är ironi)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag slutat spela BF2. Är så jäkla less på att det laggar sönder efter senaste patchen, samt att patcharna gjort spelet ännu buggigare än vad det var vid release. Om 1.3 inte blir en vettig patch vet jag inte om jag någonsin kommer röra spelet igen.

Tack DICE och EA för att ni gör ett bra jobb med BF2 och stöttar communityt! :)

(Ovanstående rad är ironi)

Slutade redan spela BF2 efter 2 månader. Orkar bara inte spela spelet mer + allt allt e så jävla fuckat med alla patcher nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det vara positivt? Ingen förlorar på det. Du får fortfarande poäng för att döda folk, det är en effektiv taktik som gör klanmatcher snabba och spelbara samt att kunna spawna på sin squad hela tiden har en positiv effekt på teamwork.

Jag tror att teamwork i grupperna blir bättre och man måste tänka lite mer taktiskt för att hålla sig vid liv om de tar bort squadjumping.

Men iof kör jag bara public och du kanske har rätt med att klan matcherna påverkas negativt av detta.

Det bästa hade ju varit om servrarna själva kunde välja om de ville köra med eller utan squadjumping.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...