xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag kan fortfarande inte lira bf2 Har provat allt, men det fungerar ändå inte :'( Snart slänger jag både spelet och datorn Själv tänker man samma tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Själv tänker man samma tanke Varför ska dom ha punkbuster??? Det bara krånglar för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Varför ska dom ha punkbuster??? Det bara krånglar för många Buster Punkar, PunkBuster, Är et fusk program som EA lägger på sina spel.. BTW, till alla som inte kan spela online, kolla så ni har installerat patch v1.22 Redigerad 5 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Får BF2 först nästa vecka så jag tänkte lira lite demo, men när jag ska spela så hakar det bara upp sig..? När man trycker på "Start" i Single Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Får BF2 först nästa vecka så jag tänkte lira lite demo, men när jag ska spela så hakar det bara upp sig..? När man trycker på "Start" i Single Player. Hmm konstigt? kan nog tyvärr inte hjälpa dig men det blir lite mer action om du inte spelar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nu funkar det. Får BF2 imorgon Vilken är senaste patchen så man kan ladda ner klart..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nu funkar det. Får BF2 imorgon Vilken är senaste patchen så man kan ladda ner klart..? bf2.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Själv har jag slutat spela BF2. Är så jäkla less på att det laggar sönder efter senaste patchen, samt att patcharna gjort spelet ännu buggigare än vad det var vid release. Om 1.3 inte blir en vettig patch vet jag inte om jag någonsin kommer röra spelet igen. Tack DICE och EA för att ni gör ett bra jobb med BF2 och stöttar communityt! (Ovanstående rad är ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Jäklar vad dött det var här.. Redigerad 23 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) SKRIV PÅ, SKRIV PÅ, SKRIV PÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!1111 Alla som inte gör det tycker att det är bra att BF2 är det skitspel det är, för tillfället, i mina ögon. Redigerad 27 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) TRYCK HÄR OCH SKRIV PÅ FÖR ETT BÄTTRE SPEL! EDIT: Jacker /&(("¤(/= du hann före! Redigerad 27 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Själv har jag slutat spela BF2. Är så jäkla less på att det laggar sönder efter senaste patchen, samt att patcharna gjort spelet ännu buggigare än vad det var vid release. Om 1.3 inte blir en vettig patch vet jag inte om jag någonsin kommer röra spelet igen. Tack DICE och EA för att ni gör ett bra jobb med BF2 och stöttar communityt! (Ovanstående rad är ironi) Slutade redan spela BF2 efter 2 månader. Orkar bara inte spela spelet mer + allt allt e så jävla fuckat med alla patcher nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 SKRIV PÅ, SKRIV PÅ, SKRIV PÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!1111 Alla som inte gör det tycker att det är bra att BF2 är det skitspel det är, för tillfället, i mina ögon. uhhm..jag ser det bara som positivt om de tar bort squadjumping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Varför skulle det vara positivt? Ingen förlorar på det. Du får fortfarande poäng för att döda folk, det är en effektiv taktik som gör klanmatcher snabba och spelbara samt att kunna spawna på sin squad hela tiden har en positiv effekt på teamwork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Varför skulle det vara positivt? Ingen förlorar på det. Du får fortfarande poäng för att döda folk, det är en effektiv taktik som gör klanmatcher snabba och spelbara samt att kunna spawna på sin squad hela tiden har en positiv effekt på teamwork. Jag tror att teamwork i grupperna blir bättre och man måste tänka lite mer taktiskt för att hålla sig vid liv om de tar bort squadjumping. Men iof kör jag bara public och du kanske har rätt med att klan matcherna påverkas negativt av detta. Det bästa hade ju varit om servrarna själva kunde välja om de ville köra med eller utan squadjumping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är också ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Borde inte tråden byta namn till bara Battlefield så vi kan disskutera Battlefield 2142 senare till höst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 ... Som förövrigt kommer suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 ... Som förövrigt kommer suga. Tror också samma... men efter att ha läst gamereactors förhandstitt så har man lite hopp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Om vad? Att folk kommer whora ännu mer p.g.a. rankingsystemet? Att spelet kommer innehålla 9275829473 buggar för att DICE stressar fram spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts