BigBear Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Fick reda på detta precis efter jag installerat 1.22 Ghosting AT-missiles - way more often People survive direct hits from Tank/APC Insta-prone in midair - dolphin diving back? Getting "You have been killed" message twice when you die by different people, one more death added to score Redname-tag bug even worse Looping repairing sound if repair started before the round starts Players disappear/appear out of thin air. Redigerad 28 mars, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Varför ser jag inte förvånad ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Går bf2 inte och patcha om man har laddat hem det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja, ditt bredband är lite slött för onlinespelade. xenon: Om jag läser det där rätt är det ditt operativsystem det är problem med? Tack, då är det bara å installera om windows då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Går bf2 inte och patcha om man har laddat hem det ? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Håller på att kämpa upp mig till att bli Staff Sergeant, Men jag undrar vilket vapen av dessa två ni rekommenderar att jag låser upp då, har hört att båda är riktigt bra, G36C eller PKM ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Håller på att kämpa upp mig till att bli Staff Sergeant, Men jag undrar vilket vapen av dessa två ni rekommenderar att jag låser upp då, har hört att båda är riktigt bra, G36C eller PKM ? PKM har dom sabbat totalt nu. Så ta G36C:an istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kan man lira BF2 med ett GeCube Radeon X1800XT 512Mb DDR3 TV-out DUAL DVI AVIVO RETAIL PCI Express grafik kort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kan man lira BF2 med ett GeCube Radeon X1800XT 512Mb DDR3 TV-out DUAL DVI AVIVO RETAIL PCI Express grafik kort?? Jag tror att du kan maxa. Men det beror också på vilken annan hårdvara du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 chucky.swe: Försämrat? Snarare förbättrat. Innan 1.22 låg varenda jävel och kampade med PKM och fick gratiskills. AntiClimax: Du skojar? Det är ju ett av de bästa korten på marknaden idag - klart du kan maxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 PKM har dom sabbat totalt nu. Så ta G36C:an istället. chucky.swe: Försämrat? Snarare förbättrat. Innan 1.22 låg varenda jävel och kampade med PKM och fick gratiskills. Okej då vet jag, tack för hjälpen!. då blir det G36C som kommer att gälla för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 chucky.swe: Försämrat? Snarare förbättrat. Innan 1.22 låg varenda jävel och kampade med PKM och fick gratiskills. AntiClimax: Du skojar? Det är ju ett av de bästa korten på marknaden idag - klart du kan maxa! Jo de förstås..Han iof aldrig köra nå mkt med PKM:en men jag tänkte lixom bara hjälpa han att inte ta det där skit geväret ^^ (går efter mina egna tankar) Men det var ju faktsikt lite väl overkliga grejer med PKM:en och ovanligt lätt (:S) man slänger sig ju inte på backen med ett 8-9 kilo tungt maskingevär (och det utan de 100 stycken skotten) och får perfekt precision på en gång (vet inte ens om jag skulle vilja slänga ner sej på backen med ett sånt där gevär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) !Dubbelpost! Gör detta bara för att "bumpa" upp den Btw: är'e ingen som vill svara :'( Edit: observera att det är 2 dagar e mellan posten Redigerad 2 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Vad menar du? Du skrev lite slarvigt. Redigerad 2 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vad menar du? Du skrev lite slarvigt. Aah,It's a live, Mohahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har patchat battlefield 1942. (Om ja nu gjort rätt.) Men varför kommer det upp att jag har fel version om ja ska gå in på en server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Har du 1.6b? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Har du 1.6b? 1.6.19 står det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Titta efter så att det inte är en mod servern kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag kan fortfarande inte lira bf2 Har provat allt, men det fungerar ändå inte :'( Snart slänger jag både spelet och datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts