Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja, och den är t.o.m. bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Haha, Battlefield 2142. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=60679 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag vet, fyfan! Bara att tacka EA Games som förstört BF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vadå väldigt dåligt? Vadå inte Nästa gen grafik! Vadå då Dice kommer flytta från EA och kommer starta ett nytt företag! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Haha, Battlefield 2142. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=60679 Så hemskt... så hemskt.. Känns ju så jävla trist med ett till framtidsspel, det finns ju redan biljoner av såna spel redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Så hemskt... så hemskt.. Känns ju så jävla trist med ett till framtidsspel, det finns ju redan biljoner av såna spel redan. Så sant RIP Dice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Värst är att det är så himmla sterotypt; Det första jag tänkte på var "The day after tomorrow" (istid, undergång), tvåbenta robotar med miniguns som ser ut att vara hämtade ur Turtles, lasergevär, osynlighetskamoflauge och stridsksepp som hovrar och har blålysande förbränningskammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Värst är att det är så himmla sterotypt; Det första jag tänkte på var "The day after tomorrow" (istid, undergång), tvåbenta robotar med miniguns som ser ut att vara hämtade ur Turtles, lasergevär, osynlighetskamoflauge och stridsksepp som hovrar och har blålysande förbränningskammare. Som en blandning av Star Wars och Halo serierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Battlefield wannabe battlefront- istället för tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ska skicka hot mail till EA! Ska hota med att jag sak hacka deras sida, JA e vörsta 1337 haxxxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Där kan ni läsa om BF 2142 http://www.ea.com/article.jsp?dcr=ea&id=bf2142_announce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 The year is 800 before Cristus, and the dawn of a new Ice age is here Tog det från Bf2 2142 sidan Även fast det inte har något med Battlefeild att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Har lite problem med dehär Ja har uppdaterat spelet och punkbustern, men vad är felet?? Har varit så i flera månader nu Redigerad 27 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nu har jag köpt Bf2 men kommer inte in på online spel är de för att mitt bredband är för doligt (Hastighet: 256 [kbit]), för jag väntade i 10minuter men kom endå int in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja, ditt bredband är lite slött för onlinespelade. xenon: Om jag läser det där rätt är det ditt operativsystem det är problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har lite problem med dehär Ja har uppdaterat spelet och punkbustern, men vad är felet?? Har varit så i flera månader nu http://dc.nzbattlefield.com/modules.php?na...1034&highlight= Det är dock till Desert Combat men du kan ju alltid testa. Märkte även att länken till fixen inte funkade så bra men filen heter iaf 'VX2Finder.exe' så det är bara att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har också problem med BF2 . allting går bra med att starta och sånt, men när jag vill spela online så kommer det en ruta där det står "kan inte ansluta till server. kontrolera att du är ansluten" (eller något sånt). jag tänkte först att det va brantväggen och/eller antivirus så jag stängde av det men det funkar ändå inte! någon annan som har haft samma problem? om ni hade, hur löste ni det? tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Hotfix 1.22 ikväll - Förbättrad serverstabilitet - Justering av styrningen av Tiger-attackhelikoptern - Lade till fördröjning för hårkorset vid ändring till liggande för alla understödsvapen - Justerade spridning för MG36 och PKM så att de överensstämmer med andra understödsvapen - Ökade skott per minut från 600 till 900 för P90 - Korrigerade låsningsfel på vissa oljetorn - Korrigerade ett fel som kunde utnyttjas på Great Wall - Korrigerade fel som kunde utnyttjas på Dragon Valley och Karkand Skönt och slippa (förhoppningsvis) alla PKM-fjantar som ligger och fegar sig nu. Redigerad 28 mars, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Trevligt. Även om det är mycket mer som bör rättas till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vet ni vad det var få slags utnyttnings fel? - Förbättrad serverstabilitet - Justering av styrningen av Tiger-attackhelikoptern - Lade till fördröjning för hårkorset vid ändring till liggande för alla understödsvapen - Justerade spridning för MG36 och PKM så att de överensstämmer med andra understödsvapen - Ökade skott per minut från 600 till 900 för P90 - Korrigerade låsningsfel på vissa oljetorn - Korrigerade ett fel som kunde utnyttjas på Great Wall - Korrigerade fel som kunde utnyttjas på Dragon Valley och Karkand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts