Hardcore Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Släppts och släppts. Det går att köpa det nu, tanka nu men det går inte att installera det föräns imorgon då det släppts. Har precis köpt det och hållar på att tanka ner det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Första tagna bilden mp-spelandet får väl vänta tills imorrn Redigerad 14 mars, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nån som vill lira lite sen eller ? säg tidpunkt, server och vad du heter så kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Jag vill vekligen göra en BF 2 film nu. gud... Det ska bli som en musikal....liksom... som den där gamla filmen...vad heter den? "sound of music" typs... tänk er dirty dancing ( lol ) BTW: hur tar man bort huden Redigerad 17 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag vill vekligen göra en BF 2 film nu. gud... Det ska bli som en musikal....liksom... som den där gamla filmen...vad heter den? "sound of music" typs... tänk er dirty dancing ( lol ) BTW: hur tar man bort huden Tror itne det går men du kan nog ändra i BF2 mappen (OBS sker på egen risk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag vill vekligen göra en BF 2 film nu. gud... Det ska bli som en musikal....liksom... som den där gamla filmen...vad heter den? "sound of music" typs... tänk er dirty dancing ( lol ) BTW: hur tar man bort huden Såhär "renderer.drawHud 0" och sen 1 för att sätta på det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hittar inte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hittar inte den... Tryck på ½/§ knappen inne i spelet och skriv det så borde huden försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Okej du borde utnämna dig till halv expert på bf2 kommandon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S Tack på förhand. De flesta TFT-skärmarna kan inte ha högre upplösning än 1280x1024. Varför du inte kan ha högre än 1024x768 i BF2 vet jag dock ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S Tack på förhand. Hade samma problem men tanka senaste patchen så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Asså jag får inte igång mitt bf. hur ska ja göra har installerat nyaste patchen och allt, och provat det där med att skiva %temp% i consolen men hittar inte dom filer man ska lägga i en map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Asså jag får inte igång mitt bf. hur ska ja göra har installerat nyaste patchen och allt, och provat det där med att skiva %temp% i consolen men hittar inte dom filer man ska lägga i en map. Man ska väl inte lägga några filer i nån mapp för patchen den installeras automatiskt Men du måste ha full version på patchen för spelet man köper i affären är inta alltid patchat så prova att ta stora versionen av patchen (den som är 365 + eller - några MB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hur gör man för att få så att man kan "åka" runt i " free view"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Gurkan du kanske ska släppa din "musikal" Btw i början är det jag som krashar Skulle göra en dubbel loop och komma upp ur den där kranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Gurkan du kanske ska släppa din "musikal" Btw i början är det jag som krashar Skulle göra en dubbel loop och komma upp ur den där kranen. Den filmen är ingen musikal FFS. Det var bara något jag hade filmat och prövade att göra.... FFS!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Den filmen är ingen musikal FFS. Det var bara något jag hade filmat och prövade att göra.... FFS!!!!!!!! Jaja, men ska vi göra en riktigt seriös film ?? Btw: kanske ska ta detta på MSN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Look at this shit ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Oh Yeah.. Filmen Mine 2 har släppts nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts