Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag vill vekligen göra en BF 2 film nu. gud... ^_^

Det ska bli som en musikal....liksom... :lol: som den där gamla filmen...vad heter den? "sound of music" ;):P typs...

tänk er dirty dancing ( lol )

BTW: hur tar man bort huden

Såhär "renderer.drawHud 0" och sen 1 för att sätta på det igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S

Tack på förhand.

De flesta TFT-skärmarna kan inte ha högre upplösning än 1280x1024. Varför du inte kan ha högre än 1024x768 i BF2 vet jag dock ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis köpt Battlefield 2 men jag kan inte ändra upplösningen till högre än 1024*768. Och i Windows XP kan jag inte heller höja till mer än 1280*1024. Jag har senaste drivisarna så jag undrar vad problemet är. Grafikkortet är ett nVidia GeForce 7800GTX. Jag har just fått ny dator med plattskärm så jag tänkte om det hade något med det att göra men jag vet inte :S

Tack på förhand.

Hade samma problem men tanka senaste patchen så löser det sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag får inte igång mitt bf.

hur ska ja göra har installerat nyaste patchen och allt, och provat det där med att skiva %temp% i consolen men hittar inte dom filer man ska lägga i en map.

Man ska väl inte lägga några filer i nån mapp för patchen den installeras automatiskt

Men du måste ha full version på patchen för spelet man köper i affären är inta alltid patchat så prova att ta stora versionen av patchen (den som är 365 + eller - några MB)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...