Tossie Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nice! *Text* Var det dig jag såg igår? http://img124.imageshack.us/img124/5780/pngblabbe8ep.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Var det dig jag såg igår? http://img124.imageshack.us/img124/5780/pngblabbe8ep.th.jpg Det där är Panimala Mysigt med en ny patch som fixar alla nya buggar (förhoppningsvis). Redigerad 10 mars, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Var det dig jag såg igår? http://img124.imageshack.us/img124/5780/pngblabbe8ep.th.jpg Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Jag verkar ha problem med grafiken... Liksom det flimrar svart på vissa ställen. T.ex på vapen eller helikoptrarna. Och WTF is the problem med skuggorna på bf 2? Redigerad 10 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jo men med nyaste patchen (1.21) så är skuggorna bra (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har hittat en bug på nya patchen: Det loopas ett ljud när allteriet(staving!!) har skjutist klart upp i luften. Det låter som om det skjuts upp bomber hela tiden. Har hänt för mig flera gånger efter ha installerat patchen...Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har ett problem med bf2 online. När jag ska adda en server så står de (laddar server) och sedan händet inget mer efter de :'( vad är felet tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har hittat en bug på nya patchen: Det loopas ett ljud när allteriet(staving!!) har skjutist klart upp i luften. Det låter som om det skjuts upp bomber hela tiden. Har hänt för mig flera gånger efter ha installerat patchen...Suck Den buggen har jag varit med om i tidigare versioner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har första vesionen hur uppgraderar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Förut på 1.12 så var kunde det bli nåt i ljudet så det blev helt andra röster så när dom ropade medic så blev det skitmörka röster och så likaså när man sköt då fastnade ljudet och det blev RATATATATATATATATAT ..Men ingen som vill lira imorgon på nån rankad server...?...Adda min msn då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har första vesionen hur uppgraderar jag? Du kan tanka den senaste patchen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Jag har ett problem med bf2 online. När jag ska adda en server så står de (laddar server) och sedan händet inget mer efter de :'( vad är felet tror ni? Detta är det ända jag har problem med rekeomenderar ni ändå att jag tankar patchen? Edit : Kan det ej bli fel? Redigerad 10 mars, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Detta är det ända jag har problem med rekeomenderar ni ändå att jag tankar patchen? Edit : Kan det ej bli fel? Japp du måste ha senaste patchen för att lira på de flesta servrar.. Finns typ kansk 10 servrar som kör med gammal verision (inga rankade heller så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag laddade ner den nyaste patchen typ dom första 10 minuterna den var ute och då hade ingen server lika vers. som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag laddade ner den nyaste patchen typ dom första 10 minuterna den var ute och då hade ingen server lika vers. som mig Jo för att server klienten inte hade släppts då ^^. (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Får se om jag får igång skiten med den nya patchen. Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Precis fått Bf2. har bara testat att köra singleplayer, Måste man tanka patchar för att spela online? Sunkigt att laddningstiderna är så fucking långa -_______- Redigerad 12 mars, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Har fått problem med mitt BF2. Det började med att jag skulle avinstallera en sak i "Lägg till eller ta bort program" men råkade klicka på Battlefield 2. Då började den med nån förberedelse att ta bort, men innan den var klar så avbröt jag. Jag testade sedan att starta spelet och när jag kom in såg det ut såhär: http://hem.bredband.net/soderlund87/bf2-prob.jpg Skitroligt. Jag gick åter igen in på "Lägg till eller ta bort program" för att jag tänkte ominstallera men inget händer när jag klickar på "Ta bort". Sen testade jag att starta installationsprogrammet med skivan och autostart kommer upp med alternativet "Installera". Alltså tror datorn att BF2 inte är installerat. Så jag testar att klicka på "Installera" men det enda som kommer upp är den vanliga förberedelsen att installera. Efter det händer det inte mer. Så jag kan alltså inte avinstallera eller installera. *edit Testade nyss att gå in på en server men spelet stängdes då ner Nån som har nån aning om vad jag ska göra? *edit Problem solved! Tog bort mappen och rensade registret så nu funkade det att installera. Redigerad 14 mars, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ajdå... Testa att ta bort mappen? Euro Force har släppts. http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&q=9178 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts