Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag har hittat en bug på nya patchen:

Det loopas ett ljud när allteriet(staving!!) har skjutist klart upp i luften. Det låter som om det skjuts upp bomber hela tiden.

Har hänt för mig flera gånger efter ha installerat patchen...Suck

Den buggen har jag varit med om i tidigare versioner också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut på 1.12 så var kunde det bli nåt i ljudet så det blev helt andra röster så när dom ropade medic så blev det skitmörka röster och så likaså när man sköt då fastnade ljudet och det blev RATATATATATATATATAT :wub: ..Men ingen som vill lira imorgon på nån rankad server...?...Adda min msn då! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem med bf2 online. När jag ska adda en server så står de (laddar server) och sedan händet inget mer efter de :'(  vad är felet tror ni? :wub:

Detta är det ända jag har problem med rekeomenderar ni ändå att jag tankar patchen?

Edit : Kan det ej bli fel? :P:huh:

Redigerad av darkfejs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått problem med mitt BF2. Det började med att jag skulle avinstallera en sak i "Lägg till eller ta bort program" men råkade klicka på Battlefield 2. Då började den med nån förberedelse att ta bort, men innan den var klar så avbröt jag. Jag testade sedan att starta spelet och när jag kom in såg det ut såhär:

Skitroligt. Jag gick åter igen in på "Lägg till eller ta bort program" för att jag tänkte ominstallera men inget händer när jag klickar på "Ta bort". Sen testade jag att starta installationsprogrammet med skivan och autostart kommer upp med alternativet "Installera". Alltså tror datorn att BF2 inte är installerat. Så jag testar att klicka på "Installera" men det enda som kommer upp är den vanliga förberedelsen att installera. Efter det händer det inte mer. Så jag kan alltså inte avinstallera eller installera.

*edit

Testade nyss att gå in på en server men spelet stängdes då ner

Nån som har nån aning om vad jag ska göra?

*edit

Problem solved!

Tog bort mappen och rensade registret så nu funkade det att installera. :unsure:

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...