Jacker Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tror ni det funkar på GeForce 3 Ti200? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tror ni det funkar på GeForce 3 Ti200? Testa med demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad är felet? Jag kan inte köra på servra med punk buster Varför? Kanske offtopic men vet ni vad som har hent med bf2.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .punkbuster är sånt som stoppar fuskare.. har du antagligen försökt att fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du har nog kryssat ur att du vill annvänd punkbuster nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Edit: fixade det Redigerad 27 juni, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har som sagt problem med min ping när jag lirar BF2, så jag skickade iväg ett mail i fredags och fick svaret nyss. I am sending this document as I was told, to see if you could help me with my problem. The problem: When I playing Battlefield 2 online my ping is jumping from 20 to 400 and I get "Problem with your connection"-messages. I have played at several servers but the problem is still there. I got 0.5 Mbit internet speed so it should work well. I don´t run any antivirusprogram or other program who could possible take my internetspeed. I have upgraded my drivers to my soundcard and graphiccard. So i wonder if you have any idea why I still get the problem? Hmm I think I´ll send a dxdiag-document because some of the information in the EAsy_EA.txt is not right for some reason. Hej, Enligt den Dxdiag ni översände ser det ut som att er datorn inte fungerar riktigt som den ska. Windows tror att den processor ni har körs i ca 1.0 GHz då det borde vara mycket mer. Sen känner Windows inte heller igen den DVD spelare ni har i datorn. Ni bör ta kontakt med en datortekniker som kan se om dessa problem inte går att åtgärda. Med vänlig hälsning Hans Ståhl CS Agent Jag såg nyss att den visar att min processor ligger på 1.0 GHz, när den egentligen borde ligga på 2.0, jag har en AMD 64 3500+. Jag har 2 st DVD-spelare i datorn så en borde ju fungera. På dxdiag står det att min processor ligger på 1.0 GHz. Men om man kollar på Den här datorn > Egenskaper, så står det 2.0 GHz. Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Har ni hittat några roliga saker? Hmm skary, ufo?: Edit: Notera ringarna Redigerad 27 juni, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har ni hittat några roliga saker? Hmm skary, ufo?: Edit: Notera ringarna There is signs on the field Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hehe grymt.. Signs.. snart borde man ju se mel Gibson också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som vet vart man hittar introfilmen och EA-loggan i BF2-mappen? Jag orkar inte se på dessa varje gång jag startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som vet vart man hittar introfilmen och EA-loggan i BF2-mappen? Jag orkar inte se på dessa varje gång jag startar spelet. Kan man ta bort sånt men det borde väl ligga i något som heter movies eller någon sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som vet vart man hittar introfilmen och EA-loggan i BF2-mappen? Jag orkar inte se på dessa varje gång jag startar spelet. Battlefield 2\mods\bf2\Movies . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Battlefield 2\mods\bf2\Movies . Sa ju movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sa ju movies Japp men inte vart . Hna undrade vart exakt man kunde hitta dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har ni hittat några roliga saker? Hmm skary, ufo?: Edit: Notera ringarna Hehe om du kolla längst ut till höger på din bild i mitten så ser det ut som en del av ett ufo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag tänkte om vi kunde starta typ klan eller vad man skulle säga vi på Gtasajten asså om vi ska göra en klan så vill ja va stridshelikopter förare och reserv till befälhavare.. *edit* ändrade vad jag ville va och äre några fler som vill va med ? Redigerad 27 juni, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag tänkte om vi kunde starta typ klan eller vad man skulle säga vi på Gtasajten asså om vi ska göra en klan så vill ja va stridsvagns förare och reserv till befälhavare.. Gtasajten klan.. jo det skulle ju gå men då måste vi ju vara minst 12st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Gick upp i rank idag. Fick 2 emblem också. Redigerad 27 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gick upp i rank idag. Fick 2 emblem också. Får man poäng fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts