chucky.swe Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Nån som vill spela på nån rankad server imorgon??? eller är BF2 "ute" nu? isåfall adda Meinen msn Redigerad 25 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Nån som vill spela på nån rankad server imorgon??? eller är BF2 "ute" nu? isåfall adda Meinen msn ? Battlefield 2 är ute JA, annars skulle det inte Existera rankade servrar.. -- Just när jag spelade när jag upplivade en kille så gick han och höll ut armarna som en fågelskrämma han inte ta screen han lade sig ner så han så död ut Så blev han dödad, så skulle jag återuppliva honom igen så crashade servern och jag var ute ur spelet Redigerad 26 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Han menade om det var "ute", dvs inte populärt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 ? Battlefield 2 är ute JA, annars skulle det inte Existera rankade servrar.. -- Just när jag spelade när jag upplivade en kille så gick han och höll ut armarna som en fågelskrämma han inte ta screen han lade sig ner så han så död ut Så blev han dödad, så skulle jag återuppliva honom igen så crashade servern och jag var ute ur spelet Händer i alla spel ibland, texturerna (eller vad det nu är) resettas till view läge och sen blir dom vanliga efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Händer i alla spel ibland, texturerna (eller vad det nu är) resettas till view läge och sen blir dom vanliga efter ett tag. Nej det är väll då det inte ligger något kit i närheten så han springer runt utan vapen eller nått? Då har typ kroppen rullat iväg och han kan inte ta fram kniv eller nått annat? Så han springer bara runt med armarna i luften. Btw lirade nyss med några i min klan o fick ca 400 points . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Varför kan man inte ladda ner filmerna som har spelats in under matchen? Står bara file not found on the server. Sen kan man bara trycka ok, och då kommer man tillbaka till filmerna. Redigerad 27 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Köpte som sagt BF2 i fredags, och fan va man kört. Det var visst bättre än jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Klart - det äger. Speciellt med teamplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag kan inte lira p.g.a probs med pb Det går när jag lirar på icke pb servrar Blir kickad för inadaquate O/S privileges eller nått Vad ska jag göra? Är enda admin på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Klart - det äger. Speciellt med teamplay. Du har en väldigt stor poäng där Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tycker ni jag ska köpa BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tycker ni jag ska köpa BF2? Självklart.. Du kommer inte ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tycker ni jag ska köpa BF2? Man tröttnar efter ca 2 månader. Så jag tycker inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tycker ni jag ska köpa BF2? Jo det borde du det är j*vligt kul och det blir änu roligare om man teamplayar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jo det borde du det är j*vligt kul och det blir änu roligare om man teamplayar! En av min kompis har det så jag kan team playa med han. Spelade demot , enligt mig sög demot.. e Spelet likadant demot eller finns de mera grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 En av min kompis har det så jag kan team playa med han. Spelade demot , enligt mig sög demot.. e Spelet likadant demot eller finns de mera grejor? Finns unlocks men de finns nya gerjer i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Man tröttnar efter ca 2 månader. Så jag tycker inte det. Ja, jag tröttnade också ett tag eftersom jag sprang runt i enmannar- squadar och sket i teamplay. Men sen när jag köpte SF och började spela med Pani och Mr.Dumbom blev det ett underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Ja, jag tröttnade också ett tag eftersom jag sprang runt i enmannar- squadar och sket i teamplay. Men sen när jag köpte SF och började spela med Pani och Mr.Dumbom blev det ett underbart spel. Jacker du är 100% rätt, vi körde bf2 på lan i natt och det var sk*t kul o teamplaya Ps Måste nog dra till affärn och investera i Bf2 inom en snart framtid. Alla stavfel tar skrivaren fullt avstånd ifrån och säger att det inte var hans fel Redigerad 1 mars, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Var det skit att teamplaya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Varför kan man inte ladda ner filmerna som har spelats in under matchen? Står bara file not found on the server. Sen kan man bara trycka ok, och då kommer man tillbaka till filmerna. För att servern dem ligger på har tagir bort filerna så dem ligger igentligen inte där. Jo teamplay är det som gör att spelet blir kul typ. Jag hade ett uppehåll under typ jul i ca 2 månader då jag tyckte spelet sög men har börjat lira igen och det är skit skoj nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts