Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nån som vill spela på nån rankad server imorgon??? :shifty: eller är BF2 "ute" nu? :ermm: isåfall adda  Meinen msn

? ^_^

Battlefield 2 är ute JA, annars skulle det inte Existera rankade servrar..

--

Just när jag spelade när jag upplivade en kille så gick han och höll ut armarna som en fågelskrämma (w00t)

han inte ta screen han lade sig ner så han så död ut :o Så blev han dödad, så skulle jag återuppliva honom igen så crashade servern och jag var ute ur spelet ^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

? :o

Battlefield 2 är ute JA, annars skulle det inte Existera rankade servrar..

--

Just när jag spelade när jag upplivade en kille så gick han och höll ut armarna som en fågelskrämma :ermm:

han inte ta screen han lade sig ner så han så död ut :shifty: Så blev han dödad, så skulle jag återuppliva honom igen så crashade servern och jag var ute ur spelet (w00t)

Händer i alla spel ibland, texturerna (eller vad det nu är) resettas till view läge och sen blir dom vanliga efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Händer i alla spel ibland, texturerna (eller vad det nu är) resettas till view läge och sen blir dom vanliga efter ett tag.

Nej det är väll då det inte ligger något kit i närheten så han springer runt utan vapen eller nått? Då har typ kroppen rullat iväg och han kan inte ta fram kniv eller nått annat? Så han springer bara runt med armarna i luften.

Btw lirade nyss med några i min klan o fick ca 400 points ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tröttnade också ett tag eftersom jag sprang runt i enmannar- squadar och sket i teamplay. Men sen när jag köpte SF och började spela med Pani och Mr.Dumbom blev det ett underbart spel. :lol:

Jacker du är 100% rätt, vi körde bf2 på lan i natt och det var sk*t kul o teamplaya :lol: Ps Måste nog dra till affärn och investera i Bf2 inom en snart framtid. Alla stavfel tar skrivaren fullt avstånd ifrån och säger att det inte var hans fel

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan man inte ladda ner filmerna som har spelats in under matchen? Står bara file not found on the server. Sen kan man bara trycka ok, och då kommer man tillbaka till filmerna.

För att servern dem ligger på har tagir bort filerna så dem ligger igentligen inte där.

Jo teamplay är det som gör att spelet blir kul typ. Jag hade ett uppehåll under typ jul i ca 2 månader då jag tyckte spelet sög men har börjat lira igen och det är skit skoj nu :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...