BigBear Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag kommer troligen att köpa BF2 nästa vecka, så hur ligger de till för er som spelar/spelat? Spelar ni fortfarande eller har ni tröttnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Spelar fortfarande. Kör med Panimala och Mr.Dumbom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tröttnat... battlefield är inte... realistisk (det där skulle jag inte gjort ) inte sån.... flyt/känsla i det på nåt sätt snygg grafik men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Det är inte meningen att det ska vara realistiskt. Det ska vara spelbart för alla samt actionfyllt. Redigerad 16 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det är inte meningen att det ska vara realistiskt. Det ska vara spelbart för alla samt actionfyllt. Inte meningen att det ska vara realistiskt ? öh ?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vad är det inte du förstår? Det är inte meningen att det ska vara en simulator - utan ett actionfyllt arkadspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nu har jag tänkt börja lira BF2 igen. Men när jag ska gå in på en server så det bara ut så här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nu har jag tänkt börja lira BF2 igen. Men när jag ska gå in på en server så det bara ut så här! Du har fel version av spelet, senaste versionen är 1.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du har fel version av spelet, senaste versionen är 1.2. Ahh danke! vart hittar jag 1.2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Ahh danke! vart hittar jag 1.2 då? BF2.se Redigerad 17 februari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jaså, så alla kör med 1.2 Helvete.. Jaja, bara å tanka ner då.. Vilken server brukar ni spela på...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen mot Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara var jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. EDIT: Jag sköt MOT Panis fötter inte MED Panis fötter... Jävla svenska. Redigerad 18 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen med Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara bar jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. HAHAHHA fan va lol! BTW: Jag får intre igång patchen... När jag ska starta den så laddas det bara sen så händer det inget mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag kan inte installera 1.12 patchen, för jag har för lite minne på C: hårddisken, men det ska jag inte ha. Installerade om bf2 för att se om det går att lira igen. Vad ska jag göra. Ska minst ha 3 gb ledigt men jag har det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag kan inte installera 1.12 patchen, för jag har för lite minne på C: hårddisken, men det ska jag inte ha. Installerade om bf2 för att se om det går att lira igen. Vad ska jag göra. Ska minst ha 3 gb ledigt men jag har det inte Instalera 1.2 patchen ist för 1.12 ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Instalera 1.2 patchen ist för 1.12 ^^. Man måste ha 1.12 patchen för att installera 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej, du tankar bara 1.2 full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Teamwork. Går det till så här när ni spelar?? Varför ser det ut som soldaterna går på hal is? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen med Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara bar jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. Ja, då blev jag riktigt arg. Men vi är kompisar nu! :erv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ja, då blev jag riktigt arg. Men vi är kompisar nu! :erv Jag skulle vilja köra med er, om det går..Jag har headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts