Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen mot Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara var jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. :wacko:

EDIT: Jag sköt MOT Panis fötter inte MED Panis fötter... Jävla svenska.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen med Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara bar jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. :wacko:

HAHAHHA fan va lol!

BTW: Jag får intre igång patchen... När jag ska starta den så laddas det bara sen så händer det inget mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag och Pani spelade nyss. Vi körde som krypskyttar på Daqing Oilfields, och låg ute i skogen och sköt folk. På skoj drar jag iväg ett skott med den ljuddämpade pistolen mot Panis fötter. Han märker inget och tror att det är någon som skjuter mot honom. Han börjar leta, och ber mig hjälpa till. Jag spelar med - så vi springer runt där förjäves medans jag då och då skjuter mot Panis fötter. Han har fortfarande inte en susning om vad som pågår, så vi springer runt där... Så håller det på ett tag, tills jag utbrister "Jag ser honom!" och pepprar med pistolen med Panis fötter. Han får halvt- panik och börjar skrika "MEN SKJUT HONOM DÅ! MARKERA UT HONOM!" Jag garvar som fan och säger "Men han är ju precis här!" "Men skjut honom då!" svarar Pani. Då springer jag fram till honom och säger "Han är precis här där jag står!" och skjuter med pistolen mot hans fötter. Då inser han att det bara bar jag, hela tiden. Jävlar vad han lackade. :wub:

Ja, då blev jag riktigt arg. Men vi är kompisar nu! :erv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...