I lol Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Någon här som vet varför jag inte kan instalera mitt bf2 igen?? Jag blev tvungen att ta bort det genom att ta bort mappen eftersom uninstallen inte fungerade. Så nu har jag tagit bort mappen och bf2 sakerna i regedit men det funkar inte att instalera igen. Rutan ploppar upp o så o sen helt plötsligt flashar skärmen till och install rutan försvinner... Riktigt iriterande . Pröva att gå in på Start > kör: Regedit > Redigera > sök: Skriv BF2, Battlefield2, Battlefield 2 etc. Och Sen tar du bort allt du hittar.. Om det har å göra med Battlefield 2 förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nu har jag låst upp både M95'an och F2000 (den nya unlocken för Assault i SF). Sköna vapen båda två. När man lärt sig hur krypskyttegeväret fungerar kan man dominera ganska rejält med det. Jag spelade nyss på Karkand - sköt mot en snubbe, men missade. Istället träffade jag en som spawnade precis bakom honom. F2000- kitet är inget att klaga på heller. Jävligt kul med flashbangen - kastade in en i den där inhängnaden precis i början på Karkand. Jag och min squad rusade in och knivade alla i en annan squad. Det far rowligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hatar när man blir straffad för lagskjutning när nån gått på en personmina säger det här att man inte straffar nån för att man gått på en claymore, det är ditt fel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hatar när man blir straffad för lagskjutning när nån gått på en personmina säger det här att man inte straffar nån för att man gått på en claymore, det är ditt fel då Jaa och det där med Artilleri med Jag är Korpral nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jaa och det där med Artilleri med Jag är Korpral nu Det hände nåt fel för några veckor sedan... jag har låst upp alla vapen utom ett..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jaa och det där med Artilleri med Tycker inte artilleri borde finnas med i spelet, så jävla jobbigt. man håller på att ta en flagga så ska det där jefla artilleriet komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det jag stör mig mest på artilleriet är att commandern använder den där typ halva laget är för att ta över en flagga för att han själv ska få ett kill på en liten snorunge som ligger och campar bakom en vägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det jag stör mig mest på artilleriet är att commandern använder den där typ halva laget är för att ta över en flagga för att han själv ska få ett kill på en liten snorunge som ligger och campar bakom en vägg. Gör jag med, oftast är det jag som är "snorungen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Det jag stör mig mest på artilleriet är att commandern använder den där typ halva laget är för att ta över en flagga för att han själv ska få ett kill på en liten snorunge som ligger och campar bakom en vägg. Ännu värre när han bara spammar fiendernas main med arty, och skiter i att ge understöd till sina lagkamrater. Och sen när han endast använder supplieboxarna till att reparera sina prylar. Annars är artilleriet en väldigt bra funktion när man använder det på rätt sätt. EDIT: Grammatikfel, wtf. Redigerad 30 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har nu ett problem med att jag inte kan instalera bf2 igen. Rutan kommer upp o såbnt skit o så jag väljer språk (testat både eng/sve om det skulle vara nå fel på det). Den laddar och plofsh så ploppa det upp en justblå ruta i 0,1 sec och så var instalationen borta. Händer hela tiden. När jag tog bort spelet var jag tvungen att ta bort mappen eftersom uninstall funkade inte(hände lika dant som när jag instalerar). SÅ jag tog bort mappen helt och så tog jag bort det jag hittade i regedit. Jag har frågat på bf2.se, bfc och ett mail till ea kundsupport för typ 1vecka sen men ingen svar... Så nu undrar jag om någon här vet något eller blir jag tvungen att formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Gå in i Register editorn, och där tar du bort alla trådar som har å göra med Battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Gå in i Register editorn, och där tar du bort alla trådar som har å göra med Battlefield 2 Oj lol förlåt såg vist att jag hade skrivigt på andra sidan måste ha glömt det.. Men som sagt så funkar inte det heller (regedit asså). Sökt på bf2, battlefield 2, Battlefield2 och tagit bort allt :/.. fortfarande lika dant och inget svar från ea . Hmm nvm nu .. Hittade en fil jag tog bort och nu kan jag instalera . Redigerad 1 februari, 2006 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag och Pani har startat klan - Supreme Company. Det är jag, han och Weener som är meddlemar änsålänge. Och sen spelar vi inte seriöst, utan bara för skojs skull. Vi rekryterar lite smått, men bara vissa kommer att få gå med. Vi har dock som mål att bli en seriös klan och delta i ligor/turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag och Pani har startat klan - Supreme Company. Det är jag, han och Weener som är meddlemar änsålänge. Och sen spelar vi inte seriöst, utan bara för skojs skull. Vi rekryterar lite smått, men bara vissa kommer att få gå med. Vi har dock som mål att bli en seriös klan och delta i ligor/turneringar. Lycka till!!!!!! You gonna need it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tack. Men vi behöver inte dina komplimanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tack. Men vi behöver inte dina komplimanger. Inga komplimanger utan sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Jaha, och vad vet du om oss? Redigerad 1 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Jaha, och vad vet du om oss? Jag vet inget om er men har haft en klan och varit med i en. Det är mycket svårt att bibehålla klanen och driva den. edit2: POST 2000, igen:D Redigerad 1 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Någon som testat Project Reality? Spelade lite SP förut (hittade inga servrar). Det var riktigt bra. Känns helt annorlunda i jämförelse orginal. Om man inte orkar med alla lotto- moment i BF2 bör man spela den här modden. Nu är det mer skills som spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Någon som vet någon kul mod att lana 1 mot 1 på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts