Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Någon här som vet varför jag inte kan instalera mitt bf2 igen??

Jag blev tvungen att ta bort det genom att ta bort mappen eftersom uninstallen inte fungerade. Så nu har jag tagit bort mappen och bf2 sakerna i regedit men det funkar inte att instalera igen. Rutan ploppar upp o så o sen helt plötsligt flashar skärmen till och install rutan försvinner...

Riktigt iriterande (w00t) .

Pröva att gå in på Start > kör: Regedit > Redigera > sök: Skriv BF2, Battlefield2, Battlefield 2 etc. Och Sen tar du bort allt du hittar.. Om det har å göra med Battlefield 2 förståss (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag låst upp både M95'an och F2000 (den nya unlocken för Assault i SF). Sköna vapen båda två. När man lärt sig hur krypskyttegeväret fungerar kan man dominera ganska rejält med det. Jag spelade nyss på Karkand - sköt mot en snubbe, men missade. Istället träffade jag en som spawnade precis bakom honom. :blink:

F2000- kitet är inget att klaga på heller. Jävligt kul med flashbangen - kastade in en i den där inhängnaden precis i början på Karkand. Jag och min squad rusade in och knivade alla i en annan squad. Det far rowligt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag stör mig mest på artilleriet är att commandern använder den där typ halva laget är för att ta över en flagga för att han själv ska få ett kill på en liten snorunge som ligger och campar bakom en vägg.

Ännu värre när han bara spammar fiendernas main med arty, och skiter i att ge understöd till sina lagkamrater. Och sen när han endast använder supplieboxarna till att reparera sina prylar. Annars är artilleriet en väldigt bra funktion när man använder det på rätt sätt.

EDIT: Grammatikfel, wtf.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu ett problem med att jag inte kan instalera bf2 igen. Rutan kommer upp o såbnt skit o så jag väljer språk (testat både eng/sve om det skulle vara nå fel på det). Den laddar och plofsh så ploppa det upp en justblå ruta i 0,1 sec och så var instalationen borta. Händer hela tiden.

När jag tog bort spelet var jag tvungen att ta bort mappen eftersom uninstall funkade inte(hände lika dant som när jag instalerar). SÅ jag tog bort mappen helt och så tog jag bort det jag hittade i regedit.

Jag har frågat på bf2.se, bfc och ett mail till ea kundsupport för typ 1vecka sen men ingen svar...

Så nu undrar jag om någon här vet något eller blir jag tvungen att formatera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå in i Register editorn, och där tar du bort alla trådar som har å göra med Battlefield 2  :)

Oj lol förlåt såg vist att jag hade skrivigt på andra sidan måste ha glömt det..

Men som sagt så funkar inte det heller (regedit asså). Sökt på bf2, battlefield 2, Battlefield2 och tagit bort allt :/.. fortfarande lika dant och inget svar från ea ^_^ .

Hmm nvm nu .. Hittade en fil jag tog bort och nu kan jag instalera :mellow: .

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Pani har startat klan - Supreme Company. Det är jag, han och Weener som är meddlemar änsålänge. Och sen spelar vi inte seriöst, utan bara för skojs skull. Vi rekryterar lite smått, men bara vissa kommer att få gå med. Vi har dock som mål att bli en seriös klan och delta i ligor/turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Pani har startat klan - Supreme Company. Det är jag, han och Weener som är meddlemar änsålänge. Och sen spelar vi inte seriöst, utan bara för skojs skull. Vi rekryterar lite smått, men bara vissa kommer att få gå med. Vi har dock som mål att bli en seriös klan och delta i ligor/turneringar.

Lycka till!!!!!!

You gonna need it!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...