Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag löste mitt BF2- problem genom att skapa ett nytt administratörskonto på datorn och installera, patcha och spela därifrån. Kunde inte installera patchen på mitt standardkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jo, dem köpte upp DICE förra året. Eller åtminstone äger dem majoriteten av aktierna (vilket i praktiken betyder att dem äger dem). Jo det är sant men det är fortfarande svenskar som gjorde spelet. Det spelar ju ingen större roll vem som äger det. Då är ju inte t.ex. Volvo eller Saab svenskt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Mitt nick name På bf 2 lol var för Skulle jag skriva www.bf2s.com ? Där kan du titta alla stats O villken server alla e inne på osv ist för BFHQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Mitt nick name På bf 2 lol var för Skulle jag skriva www.bf2s.com ? Där kan du titta alla stats O villken server alla e inne på osv ist för BFHQ Nu förstog jag inte vad du snacka om..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Han menar att man ska gå in på www.bf2s.com och kolla in sina stats där istället för HQ. OLD news!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag har precis köpt Battlefield2 och nu undrar jag vad jag behöver för uppdateringar?? Plzz skicka länk eller säg vad jag ska ha. Thxx // Bubba En sak till ska man installera NVIDIA drivrutinen? Redigerad 20 januari, 2006 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, du ska alltid ha senaste drivsarna till ditt grafikkort. Senaste uppdateringen kan du ladda ned här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har lite probs med claymoores Om jag lägger ut dom och det hållet jag tittar på, sprängs dom som kommer från det hållet, eller bakom mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fälet riktas åt det hållet du kollar åt, såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fälet riktas åt det hållet du kollar åt, såhär. Tack Fin bild förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tack! Har arbetat med den länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tack Fin bild förresten Men om nån kommer bakom minan och kliver ÖVER den så han hamnar inom detonationsfältet så dör han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Kolla vad snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Var Befälhavare http://img88.imageshack.us/img88/1227/priima3qk.jpg Edit: Dubbelpost Redigerad 25 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har köpt BF2: SF, ska installera det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har köpt BF2: SF, ska installera det nu. Det e ganska kul Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det ingen som lirar Battlefield 2 Modern Combat på Ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har spelat SF hela kvällen. Riktigt kul när man spelar på 16- spelar servrar. Känns som en skön blandning mellan BF2 och CS:S. 16- spelar- versionen av "The Iron Gator" är jefla fet - skitroligt att springa runt i interiören av ett hangarfartyg och panga med sin squad. Fast jag vet inte riktigt om om artilleriet hör hemma i SF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Har spelat SF hela kvällen. Riktigt kul när man spelar på 16- spelar servrar. Känns som en skön blandning mellan BF2 och CS:S. 16- spelar- versionen av "The Iron Gator" är jefla fet - skitroligt att springa runt i interiören av ett hangarfartyg och panga med sin squad. Fast jag vet inte riktigt om om artilleriet hör hemma i SF... Du ska köra night flight (eller vad den heter) den är riktigt rolig och den är ass enkel o kniva folk på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Någon här som vet varför jag inte kan instalera mitt bf2 igen?? Jag blev tvungen att ta bort det genom att ta bort mappen eftersom uninstallen inte fungerade. Så nu har jag tagit bort mappen och bf2 sakerna i regedit men det funkar inte att instalera igen. Rutan ploppar upp o så o sen helt plötsligt flashar skärmen till och install rutan försvinner... Riktigt iriterande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts