Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jo, dem köpte upp DICE förra året. Eller åtminstone äger dem majoriteten av aktierna (vilket i praktiken betyder att dem äger dem).

Jo det är sant men det är fortfarande svenskar som gjorde spelet. Det spelar ju ingen större roll vem som äger det. Då är ju inte t.ex. Volvo eller Saab svenskt heller ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat SF hela kvällen. Riktigt kul när man spelar på 16- spelar servrar. Känns som en skön blandning mellan BF2 och CS:S. 16- spelar- versionen av "The Iron Gator" är jefla fet - skitroligt att springa runt i interiören av ett hangarfartyg och panga med sin squad.

Fast jag vet inte riktigt om om artilleriet hör hemma i SF...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat SF hela kvällen. Riktigt kul när man spelar på 16- spelar servrar. Känns som en skön blandning mellan BF2 och CS:S. 16- spelar- versionen av "The Iron Gator" är jefla fet - skitroligt att springa runt i interiören av ett hangarfartyg och panga med sin squad.

Fast jag vet inte riktigt om om artilleriet hör hemma i SF...

Du ska köra night flight (eller vad den heter) den är riktigt rolig och den är ass enkel o kniva folk på (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här som vet varför jag inte kan instalera mitt bf2 igen??

Jag blev tvungen att ta bort det genom att ta bort mappen eftersom uninstallen inte fungerade. Så nu har jag tagit bort mappen och bf2 sakerna i regedit men det funkar inte att instalera igen. Rutan ploppar upp o så o sen helt plötsligt flashar skärmen till och install rutan försvinner...

Riktigt iriterande (w00t) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...