Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kolla här. >>BF2.se - hjälptråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kolla här. >>BF2.se - hjälptråd Har redan följt den utan några resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Någon mer än jag som har Battlefield 2 Modern Combat på Ps2 som vill lira ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vilket vapen ska jag låsa upp; DAO-12'an (Anti-tank) eller M95'an (Sniper)? Har redan låst upp Assault'ens och Spec-Ops'ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Snipern, det nya är mkt skönare än orginalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Varför har inte jag dessa kartor! :'( Kubra Dam, Mashtuur City Måste jag ladda ner dom? Måste jag spela online? Måste jag göra nån Campaign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har du BF2 ska du också ha dom banorna, dom följer med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har du BF2 ska du också ha dom banorna, dom följer med spelet Konstigt .... Men finns dom i Instant Battle?... i Singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vet ej, har aldrig kört singelplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Vet ej, har aldrig kört singelplayer Men dåså... dom kartorna kanske finns när du spelar Mutliplayer... men dom kanske inte finns i Singleplayer EDIT: kartorna finns i mappen "level" men dom finns inte i singleplayer :'( Redigerad 15 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 DICE sa att dem inte var designade för singleplayer och att botarna inte klarade av dem. Och varför spelar du singleplayer förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Skit i dubbelpost. >> Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Skit i dubbelpost. >> Länk Tack för länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Om ni inte orkar med In-game browsern borde ni prova BF2 Auto-Loader (kräver regestrering för att ladda ned). Lite som ASE. Kortfattat fungerar det som så att man väljer ut en eller flera servrar. Sen får man markera den servern man vill spela på och trycka på "LAUNCH". Kom ihåg ihåg att stänga av introfilmerna genom att byta namn på "Intro", "Dice" och "EA" i 'Battlefield 2\mods\bf2\Movies'. Det verkar avancerat i början, men när man lärt sig är det väldigt simpelt. Redigerad 17 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag tor tummen ur och fixade ase häromdan, men autoinlogg också. men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Jag får det inte att funka sätt 1 eller 2 (JazZe eller Thunx) Vet ngn vad som feler är?! :'( edit: det funakde för typ 3-4 månader sen när jag spelade det. Redigerad 18 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad händer då? Kolla länken till BF2.se's hjälptråd jag postade längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men jag har sökt på alla hjälpmedel som finns på google.com men hittar fan ingenting som hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Gå in på www.bf2s.com O sök på Psponline E man inte proo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fattar inte varför man ska söka på Psp-online PlayStation Portable? lol.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts