aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Håller med! Dom förstör en svensk stolthet! Fast utan EA hade det väl varit ännu mindre en svensk stolthet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fast utan EA hade det väl varit ännu mindre en svensk stolthet?! Ehm nej! Det var svenska DICE som utvecklade bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 EA distrubuerar bara BF2. Svensk stolthet går till ABBA och IKEA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 VOLVO FFS! Har ni samma bugg att det inte går att uppdatera serverlistan mer än en gång?, gör man det mer än en gång försvinner alla servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 VOLVO FFS! Har ni samma bugg att det inte går att uppdatera serverlistan mer än en gång?, gör man det mer än en gång försvinner alla servrar Samma för mig, riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 tommy_killer: Nej, EA GAMES äger DICE numera. KalleR: Se till att filtret har samma inställningar som det hade första gången du uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) tommy_killer: Nej, EA GAMES äger DICE numera. Sen är det ju det att det är väl EA som tex marknadsför BF2, ja utan EA skulle bf2 kanske inte bli något spel i slutet. Visst är svenska dice som tillvärkade det men EA som levererar spelet. Redigerad 14 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 http://www.dice.se/company/partners/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 tommy_killer: Nej, EA GAMES äger DICE numera. KalleR: Se till att filtret har samma inställningar som det hade första gången du uppdatera. Har inte ändrat några filter nångång sedan patchen som sabbade, har problem ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Okej, det funkade för mig. Men dem ska nog fixa det i nästa patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 http://www.dice.se/company/partners/ Men dom äger väl ändå inte Dice? Dom sponsrar väl bara utväcklingen av Battlefield serien?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Enligt Dice.se så är EA förläggare för bf serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Enligt Dice.se så är EA förläggare för bf serien. Förlåt men vad har förläggare för betydelse? :"> Ägare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Förlåt men vad har förläggare för betydelse? :"> Ägare? Förläggare betyder publicist. EA distrubuerar bara BF inte äger de DICE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jo, dem köpte upp DICE förra året. Eller åtminstone äger dem majoriteten av aktierna (vilket i praktiken betyder att dem äger dem). Redigerad 14 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag köpte bf2 special forces innan idag men jag kan inte installera det för att bf2 inte kan updateras till version 1.1, nån som vet felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Upptadera med 1.12. Det kanske hjälper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag har försökt det med det med men det blir nåt fel mitt i jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Förklara ditt problem lite mer detaljerat, så kanske vi kan hjälpa dig. - - - Här finns bildmaterial på changelog'en för 1.2 och lite annat. >> PBF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Okej, det började med att jag skulle installera special forces, då måste bf2 updateras till version 1.1 men den avbryts av en error ruta ("updateringen misslyckades") så jag vet inte vad jag ska göra riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts