diarrehampus Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nu gick skiten jag hittade ett vapen på en bredbandsbolaget server Det verkade som om den fanns på sf spelet Ska visa bild hur den såg ut Konstigt att dom tar med special forces vapen Det är dåligt tycker jag http://www.bf2.se/pfs.php?m=view&v=67-fn%202000.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Är det någon som har lust med att spela BATTLEFIELD 2 DEMO med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Är det någon som har lust med att spela BATTLEFIELD 2 DEMO med mig? (:!!! Kanske, men orka Gulf of Oman. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kanske, men orka Gulf of Oman. (:!!! Håller med. Det ska vara Mashtuur city (:!!! (eller hur den nu stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Dragon Valley och FuShe Pass, 32-player size, äger. Spelar aldrig på 64- spelar servrarna, bara en jävla massa kaos på dem. Försöker också hålla mig borta från banor det jaktplanen dominerar (Clean Sweep och Gulf of Oman). Som det är just nu är flygen näst intill oövervinnliga, eftersom all form av AA är värdelöst. Men det verkar ju justeras i.o.m nästa patch. Ska det vara infanteribanor så är det Karkand som gäller. Mashtuur är rätt okej, men känns lite halvseg ibland. Sharqi är kul när man spelar i en seriös squad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan någon snabbt säga på vilken knapp man accepterar Squadleader..... Varför jag inte kan hitta knappen är för att min BF2 är lite CP... alla texter är CP... och kontroll texterna vill inte synas så... kan någon säga det snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Page Up, borde det vara. Har du en olaglig kopia av BF2? Eller har du installerat det på fel språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Page Up, borde det vara. Har du en olaglig kopia av BF2? Eller har du installerat det på fel språk? Jag har inte olaglig ... det var så här att jag råkade installera Visual Basic Runtimes till fel Service Pack... jag har 2an men visual basic runtimes va till nån annan... och nu har texterna bara.... blivit konstiga..... jag kan lägga upp screen... vänta lite http://img513.imageshack.us/img513/2561/bf25ts.png Redigerad 11 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Oh yeah! Jag var först med att se detta! http://img504.imageshack.us/img504/3571/es7wt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Oh yeah! Jag var först med att se detta! En till expansion ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 En till expansion ? Har en känsla av att det där är fake Btw:Jag har sett att den del kan rulla åt sidorna när man ligger ner, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej, det är nån jävla "Booster Pack". Innehåller tre nya banor, en ny armé och några nya fordon. Dock knappt några vapen. Var glad först då jag trodde det var gratis - men det ska tydligen kosta 80:- att ladda ned. Fyfan, sånt fick man ju gratis i BF1942- patcharna. Kompletta jävla helvete EA - hoppas det blir bojkott mot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej, det är nån jävla "Booster Pack". Innehåller tre nya banor, en ny armé och några nya fordon. Dock knappt några vapen. Var glad först då jag trodde det var gratis - men det ska tydligen kosta 80:- att ladda ned. Fyfan, sånt fick man ju gratis i BF1942- patcharna. Kompletta jävla helvete EA - hoppas det blir bojkott mot dem. Har du inställt på typ franska? Btw:Jag har sett att den del kan rulla åt sidorna när man ligger ner, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej, det är nån jävla "Booster Pack". Innehåller tre nya banor, en ny armé och några nya fordon. Dock knappt några vapen. Var glad först då jag trodde det var gratis - men det ska tydligen kosta 80:- att ladda ned. Fyfan, sånt fick man ju gratis i BF1942- patcharna. Kompletta jävla helvete EA - hoppas det blir bojkott mot dem. Fyfan vad idiotiskt av EAgames att göra sådär. Börjar ju bli Jamba-varning över det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har du inställt på typ franska? Btw:Jag har sett att den del kan rulla åt sidorna när man ligger ner, hur gör man det? Nej. Alla messages visas på både engelska och franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej. Alla messages visas på både engelska och franska. Aha, får väl ge mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Btw:Jag har sett att den del kan rulla åt sidorna när man ligger ner, hur gör man det? Gå åt sidan och lägg dig ner så rullar du atomatiskts.. Inget du ser i first person mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nej, det är nån jävla "Booster Pack". Innehåller tre nya banor, en ny armé och några nya fordon. Dock knappt några vapen. Var glad först då jag trodde det var gratis - men det ska tydligen kosta 80:- att ladda ned. Fyfan, sånt fick man ju gratis i BF1942- patcharna. Kompletta jävla helvete EA - hoppas det blir bojkott mot dem. 80 spänn... För några banor som ser jääääääättetråkiga ut (enligt Screenshots) + några nya fordon eller något sånt ( ) så verkar detta.. Rätt bra pris tycker jag.. Men.. Jag skulle vilja köpa det i affäääären!! I dessa tider är det så mycket keyloggers ute så jag vågar knappt skriva ut kontonummer.. Och det måste man väl för att kunna köpa det antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Gå åt sidan och lägg dig ner så rullar du atomatiskts.. Inget du ser i first person mode. Ahapp, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, det är nån jävla "Booster Pack". Innehåller tre nya banor, en ny armé och några nya fordon. Dock knappt några vapen. Var glad först då jag trodde det var gratis - men det ska tydligen kosta 80:- att ladda ned. Fyfan, sånt fick man ju gratis i BF1942- patcharna. Kompletta jävla helvete EA - hoppas det blir bojkott mot dem. Håller med! Dom förstör en svensk stolthet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts